فرهنگ قبل و بعد از انقلاب مقایسه می‌شود

سرپرست مرکز اصفهان شناسی از فراخوانی تحت عنوان مقایسه تطبیقی عناصر و اجزای فرهنگ عامه در شهر اصفهان خبر داد و گفت: این فراخوان به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می شود و شرکت در آن برای عموم آزاد است.

رضوان پوراعصار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کلیه علاقه مندان می توانند مقایسه تطبیقی خود را از عناصر فرهنگ عامه در شهر اصفهان در قالب مقاله، فایل صوتی و کلیپ به مرکز اصفهان شناسی ارسال کنند.

وی افزود: اطلاعات ارسال شده توسط کارشناسان بررسی می شود و در هفته نکوداشت اصفهان اسامی برنده شدگان اعلام و جوایزی به آن ها اهدا می شود.

پور اعصار هدف اصلی این فراخوان را حضور فعال مردم در معرفی تفاوت های فرهنگی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: از آن جایی که برای اولین بار در شهر اصفهان چنین فراخوانی با هدف ثبت و ضبط تفاوت های فرهنگ عامه در قبل و بعد از انقلاب اجرا می شود امیدواریم شاهد بازتاب مثبت آن در آینده باشیم و این حرکت ادامه دار باشد.

سرپرست مرکز اصفهان شناسی با اشاره به چگونگی اطلاع رسانی این فراخوان خاطر نشان کرد: زمان و عنوان فراخوان داخل پوسترهایی در داخل شهر قید خواهد شد و این پوستر ها تبلیغات وسیعی از این فراخوان را پوشش خواهند داد.

وی اضافه کرد: محورهای موضوعی و پژوهشی این فراخوان در پوسترهای سطح شهر عنوان می شود و همچنین اطلاعات آن درون پوسترهای کوچکی نیز قید خواهد شد و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در سایت مرکز اصفهان شناسی هم اطلاعات فراخوان به صورت کامل قرار می‌گیرد.

کد خبر 363132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.