نمایشگاه مبل و دکوراسیون خانگی در اصفهان برگزار می‌شود

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع مبل و دکوراسیون خانگی ۱۲ دی ماه سال‌جاری در اصفهان کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، این نمایشگاه تا روز پانزدهم همین ماه در هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی و با حضور ۱۱۰ شرکت و فعال حوزه مبل و دکوراسیون خانگی برپا خواهد بود.

برندهای معتبری همچون درساچوب، چوبکده تهران، مبل خوش نشین، والساچوب، چوبیران، لرد، مبل دیانی فلیون، نگین نقش جهان، بین الملل مبلیران از استان های اصفهان، تهران، البرز و لرستان، آخرین محصولات و خدمات خود در زمینه مبلمان خانگی، سرویس خواب، سرویس غذاخوری و دکوراسیون را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع مبل و دکوراسیون خانگی اصفهان طیف بی نظیر و متنوعی از ایده های طراحی داخلی برای هر اتاق با انواع سبک‌ها و همه نیازهای آن، از سبک‌های پایه ای طراحی تا سبک های لوکس و مرفه را فراهم کرده و به نمایش می گذارد.

در این نمایشگاه، تامین کنندگان و فعالان اقتصادی این بازار بزرگ برای تجارت موفق دور هم جمع شده، ایده‌های الهام بخش طراحی داخلی را به نمایش گذاشته و انگیزه‌های جدیدی برای بازار فراهم می کنند.

این نمایشگاه در روزهای ۱۲ تا ۱۵ دی ماه سال‌جاری و از ساعت ۱۵ تا ۲۳ برای بازدید علاقمندان در محل برپایی نمایشگاه‌های بین المللی استان واقع در پل شهرستان برپا می شود.

کد خبر 363117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.