خام‌فروشی محصولات دامی و کشاورزی در شهرضا

شهرضا – معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی فرمانداری شهرضا گفت: نبود صنایع تبدیلی کشاورزان و دامداران این شهرستان را مجبور به خام‌فروشی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، عباس نظام‌الاسلامی عصر امروز (یکشنبه) در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان با تأکید بر ضرورت فعالیت بخش خصوصی، اظهار کرد: دولت به تنهایی نمی‌تواند همه خدمات را ارائه دهد، بنابراین باید از توان و استعداد بخش خصوصی استفاده شود.

وی با بیان اینکه باید از همه امکانات موجود برای ایجاد اشتغال استفاده شود، تصریح کرد: ظرفیت‌هایی مانند موقعیت بین‌راهی، وجود آثار و ابنیه تاریخی، تولید محصولات دامی و کشاورزی و صنایع دستی منحصر به فرد در این شهرستان، زمینه اشتغال صدها نفر از افراد جویای کار را فراهم کرده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی فرمانداری شهرضا با بیان اینکه در اشتغالزایی باید فراتر از شعار عمل کنیم، خاطرنشان کرد: تجربه شهرستان‌هایی که با جدیت در این زمینه عمل کرده‌اند نشان می‌دهد، رفع مشکل اشتغال جوانان به سادگی امکان‌پذیر است به شرطی که با تلاش جهادی برای استفاده از همه امکانات وارد عمل شویم.

نظام‌الاسلامی با انتقاد از عدم حضور برخی مسئولان بانک‌ها و ادارات در جلسات کارگروه اشتغال، یادآور شد: اشتغال جوانان، مهمترین اولویت نظام است و دولت نیز طرح‌های مختلفی برای آن تدوین و ابلاغ کرده است، مسئولان ادارات و رؤسای شعب بانک‌ها باید با جدیت برای استفاده از این طرح‌ها و مزایای آن تلاش کنند.

وی با تأکید بر لزوم توسعه مشاغل روستایی، اظهار کرد: روستاها گنجینه‌های ارزشمندی برای سرمایه‌گذاری و اشتغال هستند، اما اگر از آنچه در اختیار داریم به خوبی استفاده نکنیم، در آینده حسرت از دست دادن آن‌ها باقی می‌ماند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی فرمانداری شهرضا با تأکید بر ضرورت صنایع تبدیلی کشاورزی و دامدارای در این شهرستان، تصریح کرد: نبود صنایع تبدیلی کشاورزان و دامداران این شهرستان را مجبور به خام‌فروشی کرده است.

کد خبر 363033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.