۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
قهر آقای رییس

درگیری لفظی سالاری و هاشمی در صحن شورای شهر تهران، باعث ترک جلسه توسط رییس شورای شهر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران جزئیات طرح ادغام معاونت‌های شهرداری تهران که در جلسه گذشته کلیات آن را به تصویب رسانده بودند در دستور کار قرار دادند تا با حذف  پست قائم‌مقام از تحمیل هزینه زیاد به شهرداری و آسیب رسانی به وحدت مدیریتی حوزه های آن جلوگیری کنند.

در ادامه بحث و بررسی در خصوص پیشنهاد اصلاح دو بند از این طرح، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران نسبت به مطرح نشدن جزئیات یکی از بندهای طرح پیشنهادی به محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران اعتراض و رییس شورای شهر را متهم کرد که هرچه خواسته او است باید در شورا اتفاق افتاده و دغدغه مردم شهر مدنظر قرار نمی‌گیرد.

این موضع‌گیری تند سالاری باعث شد که هاشمی اقدام به ترک جلسه کرده و ازسیدابراهیم امینی درخواست کند که ریاست جلسه را بر عهده گیرد؛ با خروج هاشمی از جلسه، این درگیری لفظی میان رسولی و سالاری ادامه پیدا کرد و رسولی دیگر عضو شورای شهر خطاب به سالاری گفت: یک سال بر روی این طرح مطالعه شده و این رفتار شما یک گردن کلفتی است؛ ما نماینده مردم هستیم، شما فکر کرده‌اید با گردن کلفتی می‌توان علیه مردم کار کرد.

هاشمی که دلیل این رفتار خود در جلسه را ناشی از خستگی دانسته و عذرخواهی کرد، حدود ۱۰ دقیقه پس از خروج از صحن شورا به جلسه بازگشت و این بار نوبت سالاری شد تا در اعتراض به اتفاقاتی که در صحن شورا افتاده، جلسه را ترک کند.

گفتنی است این طرح با یازده رای موافق و تاکید شورای شهر بر لزوم کار کارشناسی درخصوص آن به تصویب رسید.

کد خبر 363028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.