نهادهای مربوطه چرایی تولید خودروهای بی کیفیت را پیگیری کنند

تیران-امام جمعه موقت‌تیران گفت: حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات موجب تغییر برخی مدیران دانشگاه آزاد شد و به دلیل آمار بالای جانباختگان تصادفات باید در موارد دیگر نیز دیده شود؛ چرا خودروسازان کشور به کیفیت تولیدات خود توجهی ندارند؟

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، حجت الاسلام‌والمسلمین امیر کاظمی در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته با اشاره به نامه امام خمینی(ره) به گورباچف و توصیه‌های ایشان در این نامه اظهارکرد: امام خمینی(ره) در این نامه مسوولان شوروی را به عدم تکیه به غرب، توجه به دستورات اسلام ناب و توجه به آخرت توصیه کرد که امروز این توصیه‌ها باید به نظر بسیاری از مسوولان کشور برسد.

وی افزود: وضعیت بازار آشفته و معیشت مردم دچار مشکل است و بسیاری از مسوولان از این وضع بی‌خبر هستند. آشفتگی قیمت در بازار و فروش اجناس نیازمند نظارت ویژه دستگاه‌های نظارتی است و باید از فعالیت کاسب و تاجر بی‌اصناف جلوگیری شود.

امام جمعه موقت‌تیران  با بیان اینکه مردم با هزاران مشکل و شکم گرسنه از نظام و کشور دفاع کرده‌اند، گفت: مردم همواره در صحنه‌حاضر بوده‌اند و با همه مشکلات زندگی مانع از تحقق اهداف دشمنان شده‌اند که نمونه ای از این حضور پرشور و شاخص مردم را در حماسه ۹ دی دیدیم که فتنه را خاموش کردند.

حجت الاسلام کاظمی ادامه‌داد: حضور پر شور و با بصیرت مردم در سال ۸۸ بیش از توان مسئولان و دستگاه نظامی در خاموشی فتنه موثر بود و این اقدام مردم دشمنان را در تحقق اهدافشان ناامید کرد و دشمن از مردم شکست خورد.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان کشور باید این بار با بصیرت خود دشمنان را شکست دهند، افزود: مسئولان با تدبیر و برنامه ریزی برای بهبود معیشت مردم دشمنان را ناامید و بصیرت خود را به دشمنان نشان دهند، این موضوع اقتدار نظام را در چهلمین سالگرد انقلاب نشان می‌دهد.

امام جمعه موقت تیران با اشاره به جانباختن دانشجویان تهران اظهارکرد: این واقعه که باعث تغییراتی در مدیریت دانشگاه آزاد شد به دلیل آمار بالای جانباختگان بود و باید در کل کشور به دلیل آمار بالای جانباختگان تصادفات نیز اتفاق بیفتد،  چرا خودروسازان کشور به کیفیت خودرو تولیدی توجهی ندارند؟

وی اضافه کرد: فعالیت خودروسازان در دریافت پول ها در پیش فروش‌ها و تولید خودرو بی کیفیت درست نیست، سوال اینجاست چرا نهادهای مربوطه این موضوع را پیگیری نمی‌کند؟

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی باید وظایف خود را به خوبی انجام دهد، افزود: نمایندگان مجلس برای خدمت به مردم در مجلس حاضر می‌شوند و باید از وضعیت مردم با خبر باشند و برای رفع مشکلات کشور راهکار سنجی و وضع قانون داشته باشند.

وی یادآورشد: باید آخرت و حسابرسی در دنیای دیگر همواره به نمایندگان مجلس یادآوری شود تا اینکه آن‌ها جایگاه واقعی خود را بشناسند و تحلیل صحیحی از وضع کشور داشته باشند.

کد خبر 362857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.