"نشا"؛ ابتکار شهرداری در برقراری ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان فرصتی است تا مدیریت شهری برخی از مسائل که دغدغه‌های شهروندان است را حل کند.

بهروز ارباب‌شیرانی در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه با سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته این نمایشگاه همزمان با جشنواره کارآفرینی برگزار شد، اظهار کرد: غرفه شهرداری اصفهان نیز طبق سال‌های گذشته در این نمایشگاه به منظور ارائه آخرین دستاوردهای علمی و دانشی در حوزه مدیریت شهری، برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه پژوهش و فناوری محلی برای برقراری ارتباط بین شرکت‌های دانش‌بنیان و دستگاه‌های متقاضی است، ادامه داد: این نمایشگاه می‌تواند فرصتی فراهم آورد تا افرادی که دارای ایده و نوآوری هستند خلاقیت خود را در معرض نمایش بگذارند و همچنین کمک می‌کند ظرفیت آن‌ها به جامعه هدف و ارگان‌ها شناسانده شود و بخش‌های متولی و اجرایی متناسب با اهداف و نیازهای خود از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: طبیعتاً مدیریت شهری نیز در حوزه‌های مختلف نیازهای متفاوتی دارد؛ مدیریت شهری می‌تواند در حل مسائل و اولویت‌های شهر از جمله حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست، فضای سبز و غیره که دغدغه همه شهروندان نیز است، از ظرفیت و ایده شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کند.

ارباب‌شیرانی تصریح کرد: امسال غرفه‌ای با عنوان "نشا" که مخفف «نقطه شروع ارتباط» است به همت مرکز مدیرت خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری و با همکاری و هماهنگی مسئولان نمایشگاه تدارک دیده است؛ غرفه "نشا" ابتکاری است که امیدوار هستیم به این بهانه امسال شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

کد خبر 362850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.