انقلاب  اسلامی در دهه پنجم به اوج عظمت خواهد رسید

نطنز- معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بدون شک انقلاب اسلامی ایران در دهه پنجم خود به اوج عظمت خواهد رسید، انقلاب ما امروز مثل جوان ۱۸ ساله دارد در دنیا می‌درخشد

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، سردار محمدرضا نقدی شامگاه پنجشنبه در مراسم  گرامیداشت حماسه  ۹ دی روز میثاق امت با ولایت در محل حسینیه مکتب القرآن محله حاجی های نطنز با گرامیداشت این روز بزرگ  اظهار کرد: حماسه بزرگ و سرنوشت‌ساز ۹ دی یک اتفاق استثنایی در تاریخ بود مردمی که هفت ماه زیر بار شدیدترین بار روانی قرار گرفته بودند، چشم باز کردند و دیدند که افراد باسابقه و کسانی که به طور سببی و نسبی با امام رابطه داشتند مسیر دیگری را نشان می‌دهند و برخی رسانه‌ها نیز همان مسیر را به آنان نشان می‌دهند اما مردم این مسیر را نادیده گرفتند و قدم در مسیر ولایت گذاشتند.

نقدی اظهار کرد:‌ نهم دی ماه آزمایشی بود که هیچ ملتی از آن نمی‌تواند سربلند بیرون آید اما ملت ما به تنهایی از آن سربلند بیرون آمد.

معاون فرهنگی سپاه  گفت: دشمن امروز نیز از طریق جنگ نرم و ماهواره‌ها و رسانه‌های غربی قصد ترویج بی بند و باری و مواد مخدر از طریق شبکه‌های ضد اجتماعی و اخلاقی را در کشور دارد اما باید به آنها گفت که چقدر می‌خواهید ما را بیازمایید جوانان ما با پیروی از قرآن و ولایت توطئه‌های شما را مانند دوران دفاع مقدس و فتنه سال ۸۸ خنثی خواهند کرد و همه نقشه‌هایتان را نقش بر آب می کنند و ما با همین جوان‌ها در قدس شریف نماز می‌گذاریم و پای آمریکا، انگلیس و اروپای مستکبر را از قدس شریف قطع خواهیم کرد

وی  در ادامه با اشاره به مسائل اقتصادی کشور و فشار دشمان در این زمینه  خاطرنشان کرد: دشمن در تهاجم اقتصادی کشور تصور می‌کرد که با شش ماه تحریم فلج‌کننده مردم ما را زمین‌گیر خواهد کرد و کار انقلاب تمام خواهد شد اما هشت سال و شش ماه از تحریم‌ها گذشت اگر عوامل خودباخته داخلی که بحث اقتصاد مقاومتی را کنار گذاشته‌اند اگر به آن تن می‌دادند این مشکلات هم پیش نمی‌آمد.

 مشاور فرمانده سپاه اذعان کرد: برخی اقتصاد ، معیشت و گرانی و تورم را مشکل انقلاب می‌دانند، اما حوزه کار انقلاب استقلال است.

وی گفت: اگر امروز مشکل اقتصادی ما حل نمی‌شود دلیلش این است که چون چشم ما به خارج است، امروز اقتصاد ما اقتصاد برجامی است، تصور می‌کنیم که با مذاکرات اقتصاد را شکوفا می‌کنیم در هیچ جای دنیا در هیچ کتابی نوشته‌ نشده است که با گره زدن به برجام، اقتصاد ما حل بشود این دروغ بزرگ است.

معاون فرهنگی سپاه عنوان کرد: مردم انقلابی ایران با بصیرت و آگاهی از بزرگ‌ترین توطئه سربلند بیرون آمدند.

نقدی اضافه کرد: برای عبور از فتنه ۸۸ حماسه  ۹ دی ما را امیدوار کرد که از این فتنه‌های کوچک تر عبور کنیم، بدون شک این انقلاب در دهه پنجم خود به اوج عظمت خواهد رسید، انقلاب ما امروز مثل جوان ۱۸ ساله دارد در دنیا می‌درخشد.

وی گفت: امروز دشمن با کمک روزنامه‌های داخلی که از آمریکا و انگلستان خط می‌گیرند جنگ روانی راه می‌اندازد و فساد سایر کشورها را هیچ اشاره‌ای نمی‌کند ولی به یک‌چیز کوچک در ایران به‌صورت ویژه می‌پردازد و این راهبرد دشمن برای پمپاژ یأس و ناامیدی در کشور است.

 نقدی گفت: روزی که در دولت قبل بحث مذاکره پیش آمد و این دولت هم این کار را ادامه داد مشکلات برای ما پیش آمد اگر سراغ ظرفیت‌های خودمان برویم اگر به خارج دل نبندیم ، به خدا توکل کنیم و کار را به دست جوانان بسپاریم پیشرفت‌های زیادی را شاهد خواهیم بود، هیچ بن‌بستی در ایران وجود ندارد ، ما آماده جشن بزرگ هستیم و دیدگاه ما این است که مذاکره نمی‌تواند کاری بکند؛ با توکل بر خدا و تکیه‌ بر ظرفیت داخل پیروز خواهیم شد.

امینی امام جمعه نطنز در ابتدای مراسم طی سخنان کوتاهی اظهار کرد: ملت ایران با بهره گیری از  رهنمودهای امام راحل  و مقام معظم رهبری ، توانسته چشم فتنه را کور کند و هر روز نسبت به فتنه هایی که انقلاب را تهدید می کند، بصیرتر و آشناتر شود.
امینی افزود: همه کسانی که به هر شکل در جهت تخریب و نابودی نظام اسلامی تلاش کنند، بنابر آموزه های دینی محارب به شمار می روند.
حماسه ۹ دی در تقویم رسمی کشور با عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

کد خبر 362832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.