قوی باش

در حالی که روز گذشته امید نمازی سرمربی سابق ذوب آهن طی یک مصاحبه گفته بود آذری در کارهای فنی دخالت می‌کند و مدیرعامل باشگاه ذوب آهن یکی از عوامل عدم نتیجه گیری ذوب آهن است، سعید آذری با انتشار یک پست اینستا گرامی به صورت طعنه آمیز پاسخ وی را داد.

به گزارش ایمنا روز گذشته امید نمازی مصاحبه مفصلی با یکی از رسانه ها انجام داد و گفته بود که سعید آذری در مسائل فنی تیم دخالت می کرده و بازیکنان برزیلی ذوب آهن را مدیرعامل این باشگاه به اجبار به نمازی تحمیل کرده و به باشگاه ذوب آهن آورده است. نمازی همچنین در ادامه سخنانش گفته بود که سه هفته قبل از برکناری می دانسته که منصوریان جایگزین او خواهد بود و در پایان خواستار یک مناظره تلویزیونی شد تا بتواند حقایق باشگاه ذوب آهن را برملا کند.

سعید آذری امروز ۶ دی ماه با انتشار یک پست اینستاگرامی به صورت طعنه آمیز پاسخ صحبت های نمازی را داد که در ادامه متن اینستاگرامی آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن را می خوانید:

"قوی باش، ندادن جواب به هر موضوعی که از دهان هر کسی در می آید، نشانه بلوغ و قدرت تفکر است. آنها که تو را می شناسند و باورت دارند، می دانند که توانمندی، پس بجنگ و تلاش کن و نگذار یاوه گویی سد راهت بشود."

کد خبر 362817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.