مرکز خدمات جامع سلامت آزران افتتاح شد

کاشان - مرکز خدمات جامع سلامت آزران با حضور نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم گفت: برای ساخت و تجهیز مرکز خدمات جامع سلامت آزران ۷۰۰ میلیون تومان توسط خیر سلامت حاج حمیدرضا رنجبر به یاد پدر گرامی شان مرحوم حاج محمد رنجبر و دانشگاه علوم پزشکی کاشان هزینه شده است.

ابراهیم کوچکی، به ۴۵۰ متر مربع زیربنای این مرکز اشاره کرد و اظهار کرد: این مرکز با هدف تامین و ارتقاء سطح سلامت جسمی، روانی و بهداشتی مردم این منطقه ساخته و تجهیز شد.

وی، ضمن تقدیر از زحمات خیرین در حوزه بهداشت و درمان به ویژه خانواده این خیر گرامی، ادامه داد: اقدامات نیکوکارانه و خیر در حوزه سلامت این منطقه باید طبق اولویت ها و نیازهای دانشگاه علوم پزشکی و طی مشورت با مجمع خیرین سلامت کاشان صورت گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: یکی از معیارهای اساسی در توسعه و پیشرفت یک کشور شاخص سلامت است و برای اینکه در این حوزه به سطح قابل قبول برسیم لازم است از همه ظرفیت های ممکن استفاده شود.

کوچکی، وجود خیرین سلامت را از افتخارات این منطقه برشمرد و افزود: دولت با کمبود بودجه روبروست و بایستی از ظرفیت های خیرین در بخش های مختلف به ویژه سلامت استفاده بهینه کرد.

وی، ارائه خدمات پزشکی، دندان پزشکی، مامایی، پرستاری، مراقبین سلامت زن و مرد، مشاوره سلامت روان و تغذیه، واکسیناسیون و واحد سلامت محیط و کار را از بخش های این مرکز عنوان کرد.

کد خبر 362789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.