نقشه راه نقاط حادثه‌خیز شهرستان اصفهان تهیه شد

بخشدار بخش مرکزی اصفهان گفت: نقشه راه‌ها و نقاط حادثه خیز شهرستان اصفهان تدوین شده و بهسازی این امر در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا حسینی شامگاه  چهارشنبه پنجم دی ماه در همایش شوراهای اسلامی بخش مرکزی اصفهان اظهار کرد: مسائلی همچون آب شرب و خشکسالی، شبکه فرسوده آبرسانی در روستاها و حمل و نقل و جاده‌ها از جمله مشکلات موجود است.

حسینی افزود: بررسی و تنظیم بودجه سال ۹۸ در محل دهیاری‌ها و شوراها انجام می‌شود و با توجه به محدودیت زمانی برای ارائه بودجه که تا پایان دی ماه است نسبت به تنظیم بودجه سریع تر اقدام کنند.

وی ادامه داد: این بودجه پس از بررسی باید برای اجرا به دهیار ابلاغ شود.

بخشدار بخش مرکزی اصفهان اضافه کرد: باید برنامه جامع و کاملی در حوزه اقتصادی، عمرانی و مالیاتی برای حل مشکلات و مسائل روستاها تدوین شود تا دهیار بر اساس آن برنامه گذاری و هدف گذاری کند.

حسینی افزود:در بودجه سال ۹۷ دهیاری ها و روستاهایی که درآمد بالا دارند باید اصلاح و متمم آن تهیه شود تا موجودی به نحو احسن هزینه شود

وی تاکید کرد: بودجه ای که در حساب دهیاری‌ها است سال آینده نیز خواهد بود و به خزانه برنمی‌گردد.

بخشدار بخش مرکزی اصفهان گفت: در حوزه راه ها و رفع نقاط حادثه خیز جلسات متعددی با معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل برگزار شده است که محورهای مختلف بخش مرکزی برای ایمن سازی مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شده است و مسائل و مشکلات دهیارها مطرح شده است.

حسینی با بیان اینکه ایمن سازی در حوزه محورهای مختلف شهرستان اصفهان در دستور کار است، ادامه داد: در این زمینه محورهای کراج، براوان جنوبی و شمالی، برسیان، اصفهان- نایین و بهاره - خاتون آباد از جمله محورهای مورد توجه است.

بخشدار بخش مرکزی عنوان کرد: در این محورها اقداماتی برای آماده سازی راه ها انجام شده است در این راستا اداره راه و حمل و نقل جاده ای نقشه راه ها  و نقاط حادثه خیز را تدوین کرده  تا رفوژ و آسفالت جاده ها با کمک شوراها و دهیاری ها در دستور کار قرار گرفته و انجام شود.

کد خبر 362722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.