می‌خواهیم یک پای فینال باشیم/تیم‌های جوان جنگنده بازی می‌کنند

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان گفت: رسیدن به فینال از اهداف باشگاه بوده، تمام تلاشمان این است که با همه توان و نیرو به هدفمان نزدیک و نزدیک‌تر شویم و در نهایت روی سکو برویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان پنجشنبه -۶ دی ماه- میزبان پاز تهران است؛  این در حالی است که هفته گذشته این تیم در بندرعباس برابر حریفش خانه بسکتبال یک برد شیرین را به دست آورد و با نتیجه ۷۹ بر ۴۰ پیروز شد.

سپیده جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی هفته گذشته مقابل خانه بسکتبال بندرعباس اظهار کرد: با توجه به بازی که دور رفت با نماینده بندرعباس انجام داده بودیم بیشتر این تیم را می شناختیم به خصوص اینکه می‌دانستیم به لحاظ فنی در چه وضعیتی قرار دارد.

وی افزود: همچنین با آنالیزی که داشتیم خدا را شکر بچه‌ها خوب کار کردند و آماده بودند، مخصوصا از نظر بدنی و تاکتیکی خیلی خوب بازی کردند به طوری که در نهایت توانستیم نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان خاطر نشان کرد: خانه بسکتبال بندرعباس تیم خوب و جوانی است، مثل همیشه پرانرژی و با قدرت آمد اما بازیکنان ما موفق‌تر بودند و از همان اول بازی را دست گرفتند.

جعفری با اشاره به دیدار خانگی این هفته و تقابل با پاز تهران تصریح کرد: سومین مسابقه از دور برگشت را در اصفهان انجام می‌دهیم، تیم پاز امسال تازه به لیگ برتر آمده ولی چون در دور رفت با هم بازی کردیم از همدیگر شناخت داریم.

وی ادامه داد: پاز یک تیم کاملا جوان و یکدست نشان داده که روحیه جنگنده‌ای دارند، معمولا تیم‌های جوان تا آخر می‌جنگند و دست از تلاش برنمی‌دارند. هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و با تمام توان سعی می‌کنیم پرقدرت در مسابقات حاضر شویم و مقابل تیم‌ها یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم، برنامه‌ریزی‌مان را انجام داده‌ایم و خدا را شکر تمرینات هم خوب پیش می‌رود.

سرمربی تیم بسکتبال نامی نو تصریح کرد: مصدوم و محروم نداریم، مژگان خدادادی هم مصدومیتش برطرف شده و این هفته بازی می‌کند.

جعفری در خصوص هدف گذاری کادر فنی و باشگاه برای این تیم اظهار کرد: از همان اول رسیدن به فینال جزو اهداف باشگاه بوده، همه برنامه‌ریزی‌هایمان هم در راستای همین هدف صورت گرفته و تمام تلاشمان این است که با همه توان و نیرو به هدفمان نزدیک و نزدیک‌تر شویم. به هر حال بازی‌های سختمان از پلی‌آف به بعد شروع می‌شود که امیدوارم سربلند بیرون بیاییم، جزو چهار تیم اول باشیم و نهایتا روی سکو برویم.

کد خبر 362588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.