موسسه خیریه امام حسن عسگری‌(ع) در مبارکه افتتاح شد

مبارکه- نخستین دفتر نمایندگی موسسه خیریه امام حسن عسگری‌(ع) شهرستان‌های استان، در مبارکه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه محمدحسین امامی، مدیرعامل مجمع خیران امام حسن عسگری‌(ع) استان امروز (سه شنبه) در آیین افتتاح این دفتر اظهار کرد: دلیل انتخاب شهرستان مبارکه برای ساخت نخستین دفتر نمایندگی موسسه وجود زندان اسدآباد در این شهرستان و بالابودن آمار جامعه کارگری آن بوده است.  

وی افزود: با توجه به اینکه نرخ رشد اعتیاد در محیط های کارگری بالا گزارش شده است، بنا داریم آموزش ها را در این محیط افزایش دهیم.

مدیرعامل مجمع خیران امام حسن عسگری (ع) استان تصریح کرد: این مجمع، به عنوان نخستین خیریه پیشگیری از اعتیاد کشور، در استان اصفهان با هدف ارائه آموزش های لازم برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی به خصوص اعتیاد، کار خود را در سال۹۳ آغاز کرده است.  

وی با بیان اینکه این موسسه، سال گذشته ۲۰هزار نفر ساعت آموزش در استان ارائه کرده است، گفت: با توجه به اینکه بیش از ۷۰ درصد افرادی که برای نخستین بار یکی از مواد اعتیادآور را مصرف کرده اند زیر ۱۷ سال سن داشته اند، جامعه هدف و تمرکز اصلی ما برای آموزش، آموزش و پرورش، زندان های استان و خانواده زندانیان و همچنین دانش آموزان، اولیای آنها و عوامل اجرایی مدارس هستند.  

کد خبر 362561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.