راه‌اندازی نخستین تاکسی اینترنتی تشریفات دارای مجوز در کشور

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از راه‌اندازی تاکسی اینترنتی تشریفات تحت نظر این سازمان خبر داد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و سهولت سفر آنان، نخستین تاکسی اینترنتی تشریفات (CIP) دارای مجوز در سطح کشور، توسط شرکت تاکسی اینترنتی بادسان که تحت نظارت سازمان تاکسیرانی قزوین فعالیت می‌کند، راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: تاکسی اینترنتی تشریفات، از نوع تاکسی لوکس آریو است و در حال حاضر ۱۰ دستگاه از این تاکسی‌ها به امکانات ویژه تشریفات مجهز شده‌اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین در خصوص قابلیت‌ها و ویژگی‌های این تاکسی‌ها افزود: این تاکسی‌ها به سیستم وای فای که امکان استفاده از اینترنت پرسرعت را برای مسافرین فراهم می‌کند، مجهز بوده و علاوه بر این، دارای سه دستگاه  نمایشگر پخش فیلم (یک دستگاه در صندلی جلو و دو دستگاه در صندلی عقب) هستند.

عرشیان تصریح کرد: این تاکسی‌ها به سیستم خاموش کردن آتش مجهز هستند و رانندگان آن برای مقابله با حوادث غیرمترقبه آموزش دیده‌اند.

وی گفت: در تاکسی تشریفات از مسافران با میوه فصل، نوشیدنی و تنقلات پذیرایی می‌شود و امکان شارژ گوشی تلفن همراه، لپ تاپ و تبلت در داخل تاکسی نیز فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: تمامی رانندگان این تاکسی‌ها دارای لباس فرم مخصوص هستند و برخی از آنان به زبان خارجه نیز مسلط می‌باشند؛ همچنین این تاکسیرانان همگی تحت نظر مدرس بین‌المللی، دوره تخصصی رانندگی تدافعی ویژه خودروهای سبک را در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قزوین گذرانده‌اند و دارای گواهی‌نامه مخصوص هستند.

عرشیان خاطرنشان کرد: تاکسی اینترنتی تشریفات دارای تعرفه‌ای بسیار مناسب و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان، سازمان‌ها و نهادهای مختلف هستند.

وی ااضافه کرد: با توجه به اینکه این تاکسی نخستین تاکسی اینترنتی تشریفات دارای مجوز از سازمان تاکسیرانی در کشور و دارای رانندگان امین و مجرب است، شهروندان می‌توانند با حمایت‌های خود و استفاده از این تاکسی‌ها در سفرهای برون‌شهری و درون‌شهری با خیالی آسوده سفر کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: شهروندان می‌توانند نرم افزار این تاکسی را از طریق کافه بازار و یا ارسال عدد ۲ به سامانه ۱۰۰۰۰۰۸۰۶۰ و یا از طریق سیب‌اپ دریافت کنند.

کد خبر 362473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.