اعتراض عضو شورای شهر به بی‌قانونی‌هایی که به اموال عمومی آسیب می‌زند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از استاندار اصفهان درخواست می‌کنم جلوی برخی مداخله‌ها را گرفته و به‌ جای رفتارهای سلبی و حذفی کنش‌های ایجابی و انگیزه‌بخش را تقویت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مقدری پیش از ظهر امروز _یکشنبه ۲ دی‌ماه_ در شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه نباید به چهره‌های فاخر ایرانی هتک حرمت شود، اظهار کرد: خسارتی که به تابلوی بزرگراه آیت‌الله هاشمی و خیابان دکتر فاطمی زده شد، یک صدمیلیون ریال برآورد هزینه شده است که باید قانون جلوی این حرکت‌های به ظاهر سازماندهی شده در آسیب زدن به اموال عمومی را بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال حاکمیت قانون هستیم و آن‌ها که جلوی اراده ملت می‌ایستند ضعیف هستند، افزود: با وجود صدور مجوز برنامه‌های مردمی گذر فرهنگی چهارباغ عباسی به مناسبت شب یلدا، پیش از شروع این مراسم و در حالی که اطلاع رسانی عمومی باعث حضور پرشمار شهروندان در محل اجرای برنامه شده بود، دستور لغو آن داده شد. تا کی باید اینگونه اقدامات را تحمل کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه عده‌ای شورای شهر را تندرو خطاب می‌کنند، ادامه داد: اگر دولت می‌خواهد مردم شاد باشند نباید فقط ادعای رفع مشکل افسردگی جامعه را داشته باشد. بنابراین از استاندار درخواست می‌کنم جلوی برخی مداخله‌ها را گرفته و به‌ جای رفتارهای سلبی و حذفی کنش‌های ایجابی و انگیزه‌بخش را تقویت کند.

کد خبر 362338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.