۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
از باغ تجربه چه خبر؟

مدیر دفتر تخصصی سالمندان (باغ تجربه) گفت: در فصل زمستان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه ویژه برنامه‌هایی برای شهروندان ارشد شهر در این محل برگزار می‌شود.

 فهیمه السادات کدخدایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روزهای شنبه برنامه «ترنم شادی» از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح برای ارائه توانمندی‌های سالمندان و یکشنبه‌ها یک هفته در میان «آوای خوش سلامت» پیرامون سلامت جسم با حضور پزشک متخصص پیرامون بیماری‌هایی که بیشتر مبتلا به سالمندان است، همراه با راهکارهای پیشگیری و درمان در باغ تجربه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه «موج خاطره» یکشنبه‌ها برای کاهش شکاف نسل ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این برنامه سالمندان خاطرات و تجربیات خود را با گروه های دیگر از جمله کودکان و نوجوانان به اشتراک می‌گذارند.

مدیر دفتر تخصصی سالمندان (باغ تجربه) از برگزاری «بوستان شعر و ادب» در روزهای دوشنبه‌ با حضور استاد شهیر اصفهانی خبر داد و افزود: در این برنامه آموزش شعر خوانی و شعر سرایی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: روزهای سه‌شنبه‌ با سلسله نشست‌های سالمندی «فصل نو زندگی» که مباحث مربوط به روانشناسی سالمندان با حضور متخصصان مربوطه است، در خدمت شهروندان ارشد شهر هستیم.

کدخدایی با بیان اینکه چهارشنبه ها ویژه برنامه «بازیکده» برای سالمندان مناطق ۱۵ گانه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این برنامه بازی‌ها و مسابقات فکری برای سالمندان مناطق ۱۵ گانه تدارک دیده شده است.

وی گفت: پنجشنبه‌ها ویژه برنامه «با هم سفر کنیم» با محوریت گردشگری درون شهری و برون شهری برگزار می‌شود و همه هفته مورد استقبال بسیاری شهروندان ارشد شهر قرار می‌گیرد.

مدیر دفتر تخصصی سالمندان (باغ تجربه) با بیان اینکه دفتر تخصصی سالمند (باغ تجربه) یک مرکز تخصصی ویژه شهروندان ارشد شهر اصفهان است که روزانه بیش از ۳۰۰ مخاطب مستقیم دارد، اظهارکرد: علاقه‌مندان به ثبت‌نام و شرکت در برنامه‌های هفتگی باغ تجربه می‌توانند به آدرس چهار راه علامه امینی، بعد از کتابخانه تخصصی دفاع مقدس، پارکینگ شماره پنج باغ غدیر مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۶۷۰۲۹۵ تماس بگیرند.

کد خبر 362216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.