ما را به گذشته های نه چندان دور بردید

روز گذشته پردیس سینمایی ساحل با حضور اهالی و دوستداران سینما، مسئولان فرهنگی و مدیران شهری افتتاح شد.

به گزارش ایمنا، اکبر خامین، کارگردان سینما مراسم دیروز را متفاوت از دیگر افتتاحیه ها دانست و در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری ایمنا قرار داده از طراحی و ایده اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در یادآوری خاطرات نه چندان دور سینما برای مردم تشکر کرده است. خامین نوشت:

«عصرچهارشنبه ۲۸ آبان ۹۷ در میدان انقلاب اصفهان غوغایی برپا بود. پایکوبی بختیاری ها، آتش بازی، چراغانی، موسیقی، شربت و شیرینی و بقیه ماجرا...

این شور و هیاهو برای افتتاح پردیس سینمایی ساحل بود که اکنون تبدیل به ۹ سالن نمایش فیلم شده و خبر خوبی برای سینما دوستان و سینماگران این مرز و بوم است.

در میان برنامه های متنوع و در کنار خیل عظیمی از جمعیت اعم از تهیه کننده، کارگردان، بازیگران و سینما دوستان و مسئولان استان و مدیران شهری برنامه ای بیش از سایر برنامه ها، دوست داشتنی و دل نشین بود و مورد استقبال کوچک و بزرگ قرار گرفت.

و آن نمایش قطعه ای از فیلم های کلاسیک ایرانی همراه با اجرای زنده یک گروه موسیقی به نام تحفه اصفهان بود.

فیلم های هزاردستان، کلاه پهلوی، دل شدگان، روزی روزگاری و... بر پرده این سینما به نمایش درآمدند که به همراه اجرای موسیقی متن آن ها حاضران را به گذشته های نه چندان دور سوق می داد، در حالیکه آن روزگاران به همراه یادی از بزرگان سینمای ایران دوباره در ذهن همه مردم زنده می شد.

جویا شدیم و فهمیدیم که این کار با ایده و طراحی اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان رقم خورده است.

 دست همگی درد نکند.»

اکبرخامین.

کد خبر 362078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.