نگاه ملی برای پرسپولیس آری،برای تیم ملی خیر!

هشتادو نهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد .

به گزارش ایمنا، "خیلی قوی تر از قبل باز می گردیم " عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن مطرح شده است. وی از سخت ترین نیم فصل دوران مدیریت خود سخن به میان آورده و اشتباهات داوری را مهمترین عامل اثر گذار در نتایج نیم فصل این تیم می داند. آذری اعتقاد دارد که ذوب آهن روزهای سختی را همواره پشت سر گذاشته و با حمایت مدیران کارخانه قوی تر از قبل بازخواهند گشت. وی انتقال تبریزی به ذوب آهن را نیز منوط به تصمیم گیری مدیران استقلال دانست.
" نگاه ملی برای پرسپولیس آری، برای تیم ملی خیر!"دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که اشاره دارد به غریبانه ترین مراسم خداحافظی تیم ملی برای حضور در رقابتهای جام ملت های آسیا و گلایه های کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی از عدم فراهم سازی امکانات و بودجه لازم جهت آماده سازی تیم ملی و بازی های تدارکاتی نامناسبی که از سوی سرمربی تیم ملی صرفا به جلسات تمرینی برای تیم متبوعش تعبیر می شود.
" جلال الدین در آستانه جدایی!؟" دیگر تیتر مهم صفحه اول هشتاد و نهمین شماره روزنامه اینترنتی فوتبال اصفهان است که اشاره به جدایی احتمالی جلال الدین علی محمدی هافبک تیم فوتبال سپاهان به دلیل نیمکت نشینی های مکرر و نارضایتی این بازیکن از چنین مسئله ای دارد.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 361967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.