آمریکا توان راه‌اندازی جنگ جدید ندارد

دهاقان –جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: آمریکا دیگر توان راه اندازی جنگ جدیدی را ندارند چراکه ایجاد دودستگی و تفرقه بین ارتش آمریکا باعث فلج شدن کشورشان شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، سردار مجتبی فدا صبح امروز(چهارشنبه) در آیین معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان اظهار کرد: آمریکایی‌ها همیشه سعی در بزرگنمایی مشکلات ایران داشته و دارند، اما امسال بیش از پیش تلاش کردند و تمام توان خود را برای از بین بردن اتحاد، همبستگی و وحدت ملت بکار گرفتند، اما امروز هیمنه ابر قدرتی آمریکا شکسته شده و شکست جبران ناپذیری را تجربه کرده‌اند.

وی تاکید کرد: امروز صدای شکسته شدن فرهنگ لیبرال شنیده می شود و رژیم صهیونیستی نیز در خطر سقوط قرار دارد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، با اشاره به گذشت ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گفت: آنچه باعث شده انقلاب اسلامی ایران همچنان پا برجا بماند روحیه فرهنگ و ایثار، دفاع مقدس، ایستادگی و مقاومت، شهادت و...است که در دل مردم رشد کرده و با اینکه سردمداران رژیم صهیونیستی همه توان خود را برای براندازی این نظام بکار گرفته‌اند، اما هرگز پیروز نمی‌شوند.

سردار فدا با اشاره به مشکلاتی همچون تورم و گرانی، رکود اقتصادی، بیکاری و... که در کشور حاکم شده، اظهار کرد: این مشکلات در کشور آمریکا نیز هست و باعث ایجاد دودستگی و تفرقه بین ارتش و ملت کشورشان شده، اما در ایران مردم بسیجی وار و با اتحاد بر این مشکلات غلبه می‌کنند و سرانجام پیروز می‌شوند.

وی افزود: امروز قدرت تصمیم گیری در دستان مردم کشور است و همین ملت هستند که آزادی، استقلال و اقتدار خود را تامین کرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، بااشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: این دستاوردها به حدی است که اگر یک به یک شمارش کنیم به تمام تاریخ ایران می رسد.

به گزارش ایمنا، در این آیین از خدمات سرهنگ هوشنگ نوابی تقدیر و سرهنگ جواد فصیحی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان دهاقان منصوب شد.

کد خبر 361912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.