قاچاق کالا امنیت غذایی را به خطر می‌اندازد

استاندار اصفهان گفت: قاچاق کالا در حوزه مواد غذایی نه تنها منجر به بروز مشکلات اقتصادی می‌شود بلکه سلامت و امنیت غذایی را نیز به خطر می‌اندازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی ظهر امروز (سه‌شنبه) در آیین رونمایی از کشفیات نیروی انتظامی استان اصفهان ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی و نثار جان در امر کشفیات قاچاق و مواد مخدر نیروی انتظامی استان با بیان اینکه کشف این میزان از جرایم هم قابل تققدیر است و هم مایه تاسف، اظهار کرد: این میزان کشفیات بیانگر قدرت انتظامی استان است و این امر را می‌توان به فال نیک گرفت.

وی اضافه کرد: اما از سوی دیگر باید توجه داشت که این میزان کشفیات به دلیل ضربه زدن به اقتصاد کشور و از بین بردن فرصت‌های شغلی جای تاسف دارد چرا که این امر به امنیت جامعه آسیب می‌زند.

استاندار اصفهان  گفت: هر چند تعداد افراد قاچاقچی در استان اصفهان کم است اما باید توجه داشت اغلب این افراد نیروهای جوان و کارآمد در حوزه اقتصاد هستند و باید مدیریت درستی برای آنها در نظر گرفته شود.

وی افزود: قاچاق کالا در حوزه مواد غذایی نه تنها منجر به بروز مشکلات اقتصادی می‌شود بلکه سلامت و امنیت غذایی را نیز به خطر می‌اندازد.

رضایی خاطرنشان کرد: درخواستم از دستگاه قضایی این است که زحمات و خدمات  نیروی انتظامی را قدر بداند و با تبهکاران بر اساس قوانین برخورد کنند که البته تا کنون روند خوب بوده است.

وی به مردم توصیه کرد از خرید اجناس نامرغوب خودداری کرده و با همکاری خود و نخریدن کالای قاچاق به به حرکت درآمدن چرخ‌های اقتصادی کشور و استان اصفهان کمک کنند.

کد خبر 361850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.