سومین ایده‌کاپ اصفهان با عنوان "ایده‌پردازی دختران خلاق" برگزار می‌شود

مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان از برگزاری سومین برنامه ایده‌کاپ در هنرستان دخترانه نوایی خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح ایجاد فضای مثبت ورود به جامعه برای دختران است و در آن ایده‌های دانش آموزان دختر به اشتراک گذاشته می شود.

محمد حسین قورچانی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ایده کاپ؛ راه را برای کارآفرینی و فعالیت‌های تیمی هموار می‌کند و یکی از مهمترین اهداف آن آموزش کارهای مشارکتی به انسان ها از سنین پایین است.

وی با اشاره به ایده‌کاپ هایی که پیش از این برگزار شده‌است، خاطر نشان کرد: در طرح ایده کاپ دانش آموزی با موضوع شهری از دریچه دانش آموزان به شهر نگریستیم و توانستیم از خروجی های این برنامه به صورت تخصصی استفاده کنیم به طوری که بازخوردهای مثبت آن، خانه خلاقیت را بر آن داشت که ایده کاپ دیگری منحصرا برای دانش آموزان دختر برگزار کند.

قورچانی افزود: در ایده کاپ سوم بیش از ۲۰۰ ایده از دانش آموزان دختر ارائه شده که از این تعداد ۱۴۰ مورد آن به ثبت رسیده است و ۱۵ ایده در مرحله ابتدایی طرح از سایر ایده‌ها جدا شد .

وی اضافه کرد: پس از انتخاب ۱۵ ایده دوره‌های آموزشی برای دانش آموزان برگزار و فرهنگ سازی کار تیمی به آن ها آموزش داده شد، در نهایت روز سه شنبه بیست و هفتم آذر ماه سال‌جاری با اجرای برنامه‌ای ویژه ۱۰ ایده برتر داوری می شود و به سه ایده ممتاز جوایزی تعلق می گیرد.

کد خبر 361700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.