با بهترین نتیجه نماینده خمینی‌شهر را مغلوب می‌کنیم

دور رفت رقابت‌های لیگ بسکتبال جوانان کشور در بخش بانوان روز پنجشنبه -۲۲ آذرماه- با صدرنشینی زرد پوشان سپاهان در مشهد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپاهانی‌ها که رقیب همیشگی‌شان رفاهی تفریحی خمینی‌شهر را پیش روی خود می‌دیدند در پایان هفته سوم از دور رفت در یک رقابت سخت این تیم را شکست دادند و با ۱۰ امتیاز صدر جدول را حفظ کردند. البته تیم‌های رفاهی تفریحی خمینی‌شهر و ملی حفاری اهواز نیز به ترتیب رده‌های دوم و سوم را در اختیار دارند.

سیما مکارمی، سرمربی تیم بسکتبال جوانان بانوان سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با سطح مسابقات و بازی آخر دور رفت اظهار کرد: سرسخت‌ترین رقیبمان تیم رده دومی رفاهی تفریحی خمینی‌شهر است که نایب‌قهرمان سال قبل بوده و با ۹ امتیاز ما را تعقیب می‌کند.

وی افزود: بازی روز پنجشنبه مقابل این تیم سخت‌ترین مسابقه ما در دور رفت بود و بازیکنانمان خیلی استرس داشتند چون می‌دانستند این مسابقه بسیار بااهمیت است، در دقایقی از کوارتر اول ۱۲ امتیاز عقب افتادیم و آن‌ها این کوارتر را بردند اما بچه‌های ما با تلاش و انگیزه زیاد توانستند سوار بر بازی شوند و نتیجه را عوض کنند تا درنهایت با پیروزی از زمین خارج شوند چراکه هدفشان حفظ عنوان سال قبل است که بتوانند این بار هم قهرمان شوند.

سرمربی تیم بسکتبال جوانان سپاهان تصریح کرد: امسال اولین سالی است که لیگ بسکتبال جوانان بانوان کشور برگزار می‌شود، شش تیم در این رقابت‌ها حضور پیداکرده‌اند اما سطح رقابت‌ها آن‌طور که انتظار داشتیم خیلی بالا نبوده چراکه بازیکنان خوب این رده سنی که سال گذشته در تیم‌های مختلف فعالیت می‌کردند امسال وارد رده بزرگ‌سالان شده‌اند و در لیگ‌ دسته‌های بالاتر بازی می‌کنند که همین باعث شده شاهد بازی‌های خیلی قوی نباشیم.

مکارمی اضافه کرد: در مسابقه‌ای که با این تیم داشتیم به نقاط ضعفمان پی بردیم و سعی داریم در یک ماهی که تا آغاز دور برگشت زمان باقی مانده روی این اشکالات بیشتر کار کنیم و نقاط قوتمان را بالا ببریم. با آنالیزی که روی تیم‌ها انجام می‌دهیم، با شناخت بیشتری در دور بعد مقابلشان قرار می‌گیریم چراکه متوجه نقاط قوت و ضعفشان می‌شویم و روی آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: می‌خواهیم در دور برگشت هم مانند دور رفت بازی‌های قابل قبولی را به نمایش بگذاریم، بردمان برابر رفاهی تفریحی خمینی‌شهر یک انرژی مضاعف در بچه‌ها ایجاد کرد و از نظر روانی تأثیر خیلی خوبی روی تیم داشت، به طوری که در بازی برگشت مقابل این تیم مصمم هستیم یک نتیجه خیلی خوب و بهتر از دور رفت کسب کنیم.

کد خبر 361608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.