بهترین دوربین سال ۲۰۱۸  چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین دوربین سال ۲۰۱۸ قابلیت کنترل از راه دور دارد و یک دوربین حرفه ای بدون آینه محسوب می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در سال ۲۰۱۸ میلادی گجت‌های بسیاری پیش روی علاقه‌مندان آخرین تکنولوژی‌های روز قرار گرفت که هر کدام از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار بودند و به همین علت در لیست برترین ها قرار گرفتند. تکنولوژی‌های معرفی شده هریک به موضوع خاصی شامل بهترین گوشی‌های هوشمند، بهترین تبلت‌ها، بهترین لپتاب‌ها، بهترین تلویزیون‌ها، بهترین گجت‌های تناسب اندام و ...اختصاص داشت. با نزدیک شدن به پایان سال  میلادی به معرفی بهترین دوربین سال ۲۰۱۸ از نگاه کارشناسان دنیای فناوری می‌پردازیم:

بهترین دوربین سال ۲۰۱۸ محصول شرکت نیکون بوده و یک دوربین حرفه ای بدون آینه محسوب می‌شود. "Nikon Z۶" مجهز به حسگر "Full-frame CMOS" بوده و رزلوشن آن ۲۴.۵ مگاپیکسل است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به لرزشگیر ۵ مرحله‌ای بر روی بدنه دوربین، فوکوس خودکار point AF ۲۷۳ و نمایشگر ۳ اینچی دارای زاویه انحراف اشاره کرد.

کیفیت تصاویر Nikon Z۶ از نوع ۴K است که در مقایسه با نمونه قبلی نیکون، کیفیت نمایش بالاتری دارد. حداکثر رزولوشن بهترین دوربین سال ۲۰۱۸ حدود ۶۰۴۸ *۴۰۲۴ بوده، پردازنده آن از نوع Expeed ۶، نوع صفحه نمایش آن TFT LCD و منظره یاب این دوربین، الکترونیکی است.

حداکثر سرعت شاتر در Nikon Z۶ سی ثانیه، حداکثر میزان عکاسی پیاپی ۱۲.۰ فریم بر ثانیه و دارای حالات نورسنجی چندگانه، مرکزی، هایلایت و نقطه‌ای است.

جالب است بدانید که فرمت فیلمبرداری این دوربین از نوع MPEG-۴  مجهز به میکروفن داخلی استریو، بلندگو و حافظه جانبی XQD card بوده، قابلیت اتصال به وای فای را دارد و از راه دور قابل کنترل است. باتری بهترین دوربین جهان از نوع لیتیوم یون EN-EL۱۵b بوده و وزن آن با محاسبه باتری حدود ۶۷۵ گرم است. تمام این ویژگی‌ها کافی است تا Nikon Z۶ را به بهترین دوربین سال ۲۰۱۸ تبدیل کند.

کد خبر 361604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.