هدف اصلی سپاهان قهرمانی نیم‌فصل بود

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در شش ماه اخیر کار سختی داشتیم، کارهایی کردیم که سپاهان مدت‌ها به آن نرسیده بود و هدف اصلی ما قهرمانی نیم فصل بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میگوئل تکسیرا در نشست خبری پس از دیدار برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: بازی سخت و دشواری را پشت سر گذاشتیم، با آنالیزی که کرده بودیم می‌دانستیم که در آغاز مسابقه باید محکم کار کنیم و این موضوع را به بازیکنان تاکید کرده بودیم.

وی افزود: بازیکنان می‌دانستند که برای پیروزی باید با تمام قدرت کار کنند، فرصت‌های گلزنی خوبی به دست آوردیم ولی نتوانستیم گلزنی کنیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: تلاش ما پیروزی در نیمه دوم بود ولی استقلال خوزستان هم نمایش خوب و بازی بسته‌ای ارائه داد ولی به هدفمان که پیروزی بود دست پیدا نکردیم.

تکسیرا ادامه داد: باید از تماشاگران سپاهان که تا اهواز آمده بودند و از تیم را پشتیبانی کردند، تشکر کنم، به هدف اصلی‌مان که قهرمانی نیم‌فصل بود، دست یافتیم و معتقدم کسب این عنوان کار راحتی نبود. در شش ماه اخیر کار سختی داشتیم، کارهایی کردیم که سپاهان مدت‌ها به آن نرسیده بود و به امیر قلعه‌نویی که در زمان کم، نگاه و دیدگاه بازیکنان را تغییر داد، تبریک می‌گویم.

وی در خصوص تصمیمات تیم داوری بازی با استقلال خوزستان گفت: حرفی در این باره ندارم.

کد خبر 361476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.