استعفا نباید باعث تحریک سایر استان‌ها علیه اصفهان شود

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: نمایندگان اصفهان باید مراقب باشند نتیجه استعفای آنها این نشود که نمایندگان سایر استانها علیه اصفهان شوند یا اینکه همه بخواهند از این حربه برای رسیدن به اهدافشان استفاده کنند.

فضل‌الله صلواتی با اشاره به استعفای دسته جمعی نمایندگان اصفهان به خبرنگار ایمنا گفت: نمایندگان اصفهان با تجربه‌ای که در زمینه مسائل زاینده رود دارند، صاحب نظر هستند و اینکه تلاش کرده‌اند از طریق استعفا کاری برای احیای زاینده رود انجام دهند، درخور تقدیر است.

وی افزود: خواسته مردم اصفهان این است که آب به زاینده رود برگردد و اگر با استعفای دسته جمعی نمایندگان، این خواسته محقق شود، بسیار ارزشمند است.

صلواتی خاطر نشان کرد: پیش از این، نمایندگان خوزستان و شهرکرد نیز برای اعلام اعتراض خود به برخی مشکلات حوزه‌های انتخابیه شان استعفا کرده بودند، هر چند استعفا به سادگی هم نیست، باید به تصویب مجلس برسد و بنابراین آداب و تشریفات قانونی خاص دارد و اندکی زمان بر است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: حال نمایندگان اصفهان باید مراقب باشند نتیجه استعفای آنها این نشود که نمایندگان سایر استانها بر علیه اصفهان شوند یا اینکه همه بخواهند از این حربه برای رسیدن به اهدافشان استفاده کنند.

صلواتی با اشاره به شنیده ها، تأکید کرد: اخیرا خبری دریافت کرده‌ایم که دادستان چلگرد دستور داده تأسیسات سد باید خراب شود، اگر این خبر صحت داشته باشد، واقعا جای تأسف است و نمایندگان سوای از استعفا، باید از قوه قضائیه نیز درخواست کنند که جلوی این کار گرفته شود. فکر می کنم استانداری یا سازمان آب منطقه‌ای می توانند در مورد صحت و سقم این قضیه اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: به هر حال احیای زاینده رود یکی از شعارهای انتخاباتی آقای روحانی بود که باید به آن عمل کند، دولت در همین راستا بودجه‌ای برای احیای زاینده رود اختصاص داده بود، امیدواریم این بودجه تأمین و مشکلات استان اصفهان در زمینه کم‌آبی برطرف شود.

کد خبر 361466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.