سرمربی تیم تکواندو بانوان کوان: با همدلی به روی سکو رفتیم

سرمربی تیم تکواندو بانوان کوان گفت: مسابقات این دوره واقعا سنگین بود، به همین خاطر نمی‌توانستیم با اطمینان بگوییم که امسال هم نایب‌قهرمان می‌شویم اما ورزشکاران تیم با توانایی‌ و تلاش نشان دادند که اصفهانی‌ها در همه حال بهترین هستند.

ناهید امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با موفقیت تیمش اظهار کرد: امسال واقعا کار سختی داشتیم، اکثر رقبا ورزشکاران ملی‌پوش را در اختیار داشتند و این کار را برای ما که همه تکواندوکارانمان بومی استان اصفهان بودند، سخت می‌کرد.

وی افزود: دغدغه و استرس زیادی داشتیم و تحت فشار بودیم چون مسابقات واقعا سنگین بود، به همین خاطر نمی‌توانستیم با اطمینان بگوییم که امسال هم نایب‌قهرمان می‌شویم اما ورزشکاران تیم با توانایی‌ و تلاش نشان دادند که اصفهانی‌ها در همه حال بهترین هستند.

سرمربی تیم تکواندو بانوان کوان تصریح کرد: نکته مهم این است که تیم کوان از همه نظر تیم خوبی بود مربیان، کادر فنی، سرپرست، بازیکنان و حتی خانواده‌ها بسیار زحمت کشیدند و همه با هم یکدل بودند و همین هم باعث شد که تیم به روی سکو برود.

امیری خاطر نشان کرد: یلدا رنجبر به عنوان فنی‌ترین تکواندوکار شناخته شد، در تیم منیت مطرح نبود و همه خواستند که متحد باشند تا با مقام آوردن نتیجه‌اش را ببینند.

به گزارش ایمنا، مسابقات لیگ تکواندو بانوان کشور در بخش کیوروگی از اواخر تیر ماه امسال با حضور ۱۶ تیم آغاز شد و جمعه گذشته -۱۶ آذر ماه- با معرفی برترین‌ها به پایان رسید که در پایان این رقابت‌ها تیم کن اول شد، کوان بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد، بام‌لند عنوان سوم را از آن خود کرد و ملی‌پوشان گلسار در رتبه چهارم جای گرفت.

کد خبر 361417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.