بی عقلی و بی تدبیری موجب گرانی ها شده است

سمیرم_ امام جمعه شهرستان سمیرم گفت: بی توجهی، بی عقلی و بی تدبیری برخی افراد موجب گرانی ها شده و این افراد میگویند مخالفت با قوانین جهانی موجب گرانی ۲۰ درصدی شده است در حالی که بی تقوایی و بی تدبیری آنها موجب گرانی ها شده است

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم حجت‌الاسلام و المسلمین سیف الله دهقانی خطبه های این هفته نماز جمعه سمیرم با اشاره به پیش رو بودن ولادت با سعادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت پدر منجی عالم بشریت گفت: باید توجه داشته باشیم که همه ائمه بندگان مخلص خداوند بوده که هر کدام با توجه به مقتضیات زمان خود وظیفه ای را بر عهده داشتند.

دهقانی با اشاره به شبهات موجود در فضای مجازی در رابطه با موضوعات دینی افزود: بسیاری از این شبهات ۴ هزار سال قبل نیست مطرح می شدند که امام حسن عسکری علیه السلام در آن زمان با توجه به نظارت های شدید دولت های وقت پاسخگویی این سوالات بودند.

خطیب این هفته نماز جمعه شهرستان سمیرم با اشاره به مشکلات ایجاد شده توسط دشمنان انقلاب اسلامی برای کشور ایران متذکر شد: هرچند در سال‌های اخیر متوجه این موضوع شده ایم که راه به جایی نخواهند برد اما باید توجه داشته باشیم با رفتار و کارهای ما ناخواسته به دشمنان کشور کمک نکنیم.

امام جمعه سمیرم با اشاره به سالروز شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح در سال ۵۸ متذکر شد: امروز که به عنوان روز جهانی مبارزه با خشونت و آغاز هفته پژوهش انتخاب شده است را باید گرامی بداریم.

وی با اشاره به نیاز حفظ وحدت و همدلی در جامعه افزود: همدلی حوزه، دانشگاه و فرهنگیان موجب رشد، بالندگی و تعالی جامعه و کشور می‌شود.

وی جامعه را به توجه و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری دعوت کرده به خاطر نشان کرد: منتظر قوانین بین المللی نباشیم که خواسته های آنان را برطرف کنیم.

دهقانی با اشاره به موضوع سی اف تی تصریح کرد: افرادی که مخالفت با این طرح را مشمول هزینه می دانند آیا به این موضوع توجه داشته باشند که آغاز انقلاب نیست هزینه هایی داشت.

امام جمعه سمیرم در بخش دیگری از صحبت های خود متذکر شد: بی توجهی، بی عقلی و بی تدبیری برخی افراد موجب گرانی ها شده و این افراد میگویند مخالفت با قوانین جهانی موجب گرانی ۲۰ درصدی شده است در حالی که بی تقوایی و بی تدبیری آنها موجب این موضوع شده است.

وی خاطر نشان کرد: کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشور های اسلامی برای خود قانون داشته و مخالفت خود با قوانین مخالف اسلام را رد میکند.

کد خبر 361347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.