۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹
ضرورت ابلاغ طرح جامع شهرضا

شهرضا - رییس شورای اسلامی شهرضا گفت: تاخیر در ابلاغ طرح جامع شهری، مشکلات زیادی را برای شهر و شهرداری ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، کمال خدادادی در جلسه شورای اسلامی شهرضا، اظهار کرد: بعد از گذشت زمان زیادی از تأیید طرح جامع شهری، هنوز ابلاغ نشده و این مسئله مشکلات زیادی را برای شهر و شهرداری ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: نبود طرح جامع شهری باعث شده تا تهیه طرح تفصیلی شهر و مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز و ارائه خدمات به شهروندان قانونمند با مشکل مواجه شود.

رییس شورای اسلامی شهر شهرضا با تأکید بر ضرورت اجرای قانون مدیریت واحد شهری، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف هستند، هزینه و درآمد خود را در ابتدای هر سال به شورای اسلامی شهر اعلام کنند، اما در عمل این اتفاق نمی‌افتد.

خدادادی تأکید کرد: قانون‌گریزی با شعار خدمت‌رسانی مخالف است، مردم باید نتیجه جلسات و سخنان و وعده‌های مسئولان را در زندگی خود مشاهده کنند.

وی اضافه کرد: شهرداری شهرضا خدمات مختلفی به شهرک‌های صنعتی و مناطق روستایی اطراف مانند منظریه و شهر گلشن ارائه می‌کند، اما هیچ عوارضی در ازای این خدمات به این شهرداری پرداخت نمی‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر شهرضا با اشاره به مشکلات موجود برای تملک کارخانه نوین شهرضا، تصریح کرد: حکم خلع ید شهرداری شهرضا از این بنای تاریخی صادر شده، اما همچنان در شهرستان اقدامی برای حمایت از شهرداری برای تملک این بنای تاریخی انجام نشده است.

خدادادی با بیان اینکه بیشترین تصادفات شهرستان مربوط به جاده شهرضا به اصفهان است، اظهار کرد: تعداد زیادی از این تصادفات در نتیجه نبود روشنایی کافی است و دستگاه‌های مسئول در این زمینه باید به تعهدات قانونی خود عمل کنند.

کد خبر 360952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.