مشکلات کشور ناشی از جناح‌گرایی افراطی و بی‌هدف است

شهرضا - نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از مشکلات ناشی از ناهماهنگی دستگاه‌های اجرایی و جناح‌گرایی افراطی و بی‌هدف است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سمیه محمودی در جلسه شورای اسلامی شهر شهرضا، تأکید کرد: باید هدف از برگزاری جلسات و رایزنی مسئولان، حل مشکلات کشور، استان و شهرستان باشد.

وی با بیان اینکه مردم باید نتیجه اقدامات مسئولان را در زندگی خود احساس کنند، تأکید کرد: سست شدن اعتقادات دینی برخی افراد باعث شده تا به سادگی درباره مسئولان و مردم و عملکرد آن‌ها اظهار نظر کنند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتحاد مسئولان، اختلافات را کاهش می‌دهد، تصریح کرد: انسجام مدیران هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی را افزایش می‌دهد، زیرا بسیاری از مشکلات ناشی از ناهماهنگی دستگاه‌های اجرایی و جناح‌گرایی افراطی و بی‌هدف است.

محمودی خاطرنشان کرد: رفع بسیاری از مشکلات نیازمند تأمین اعتبارات مالی نیست، بلکه با رایزنی و هماهنگی مسئولان و تلاش جهادی برای ایجاد رضایت در مردم می توان معضلات را حل کرد.

وی مهمترین وظیفه مسئولان در شرایط فعلی را کاستن از اعتراضات مردمی با هدف حفظ نظام اسلامی دانست و افزود: مسئولان باید در دسترس مردم باشند تا اقشار مختلف جامعه بتوانند مشکلات و نیازهای خود را با آنان مطرح کنند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مهمترین مشکل شهرضا در حال حاضر طرح جامع شهری است.

از فرصت‌های پیش‌آمده برای حل مشکلات استفاده شود

محمودی اظهار کرد: همواره تعداد زیادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال رایزنی با وزرا و معاونان آن‌ها هستند، بنابراین باید از فرصت‌های پیش‌آمده برای طرح مشکلات با مدیران ارشد کشوری بیشترین استفاده شود.

وی ادامه داد: در دیدار با معاون وزیر راه، اعلام شد که این وزارتخانه تسهیلاتی که به شهرداری‌های کوچک واگذار می‌کند، در اختیار سایر شهرداری‌ها نیز قرار دهد، چون درآمدهای شهردای‌ها کاهش یافته این در حالی است که تسهیلات وزارت راه و شهرسازی برای شهرداری‌ها نیز نامحدود است.

انتقاد از عملکرد هیئت امنای امامزده شاهرضا(ع)

محمودی با انتقاد از عملکرد هیئت امنای امامزده شاهرضا(ع) تأکید کرد: هیئت امنای امامزاده شاهرضا تاکنون هیچ جلسه‌ای با اعضای شورای شهر برگزار نکرده‌اند تا مشکلات محدوده این بنای مقدس رفع شود؛ عدم تلاش مطلوب این اعضا برای تصویب طرح جامع آستان امامزاده شاهرضا(ع) از دیگر ایرادات عملکرد آن‌ها است.

طرح تحول در نظام سلامت به سود پزشکان بود

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح تحول در نظام سلامت به سود پزشکان بود و شکست خورد، تصریح کرد: طرح دیگری که در حال حاضر دولت تبلیغات زیادی هم درباره آن می‌کند، بازآفرینی شهری است که تسهیلات خوبی هم برای حمایت از آن مصوب شده است.

محمودی با اشاره به طرح مرمت بازار شهرضا، تأکید کرد: فعالیت مناسبی در این خصوص انجام نشد و هیچ یک از دستگاه‌های مسئول وظیفه خود را به خوبی انجام ندادند.

کد خبر 360943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.