از منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان چه خبر؟

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: اجرای عملیات زیرسازی و روکش آسفالت خیابان رضوی حد فاصل چهار راه گاز تا خیابان سلمان ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: احداث معابر ایمن در راستای کاهش و روان‌سازی ترافیک یکی از مهمترین برنامه‌های عمرانی شهرداری محسوب می شود، در این راستا عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان رضوی به طول ۱۲۰۰ متر از اواسط سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای عملیات زیرسازی و روکش آسفالت خیابان رضوی هزینه‌ای بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این پروژه در حال حاضر به پیشرفت ۷۰ درصدی رسیده است.

 وی افزود: از دیگر اهداف اجرای این‌گونه پروژه‌ها، ارتقاء سطح ایمنی عبور و مرور، کاهش تصادفات و بهبود و افزایش ارتباط جاده‌ای به منظور تسهیل در امر تردد است، با پایان یافتن عملیات اجرایی این پروژه ها شاهد ساماندهی و بهسازی بسیاری از خیابان ها و معابر خواهیم بود.

قاسمی از همراهی شهروندان در اجرای عملیات آسفالت معابر شهر قدردانی کرد و گفت: خدمات‌رسانی بهینه و کسب رضایتمندی شهروندان به همراه بهبود چهره عمومی شهر و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

کد خبر 360660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.