هزینه‌های تکمیل نقش جهان را تقبل می‌کنیم

مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه گفت: اگر اعتبارات کافی برای تکمیل نقش جهان در اختیار شرکت توسعه و تجهیز نیست، ما رفع مسئله مالی را متقبل می‌شویم ولی انتظار داریم که وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و تجهیز گرفتاری‌های قانونی برای انتقال ورزشگاه را رفع کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا عظیمیان، بعد از ظهر دیروز -پنجشنبه ۱۵ آذر ماه- با حضور در ورزشگاه نقش جهان از امکانات و روند آماده‌سازی این ورزشگاه و مسیرهای منتهی به آن بازدید کرد.

وی پس از بازدید در نشستی با مسعود تابش مدیر عامل، منوچهر نیکفر عضو هیئت مدیره و محمد سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن پیگیری مشکلات این ورزشگاه، راه کارهای واگذاری سریع و قانونی این مجموعه از سوی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی به مجتمع فولاد مبارکه را بررسی کرد.

مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط کنونی ورزشگاه نقش جهان اظهار کرد: احداث این ورزشگاه از آرزوهای دیرینه مردم اصفهان بود، در سال هایی که من در شهرداری اصفهان بودم این پروژه شروع شد و همه مسئولان از همان موقع دست به دست هم دادند تا حالا بتوانیم بخشی از این پروژه بزرگ را بهره برداری کنیم.

وی افزود: البته برای تکمیل این مجموعه اقدامات زیادی باید صورت بگیرد تا نفرات بیشتری بتوانند از امکانات آن استفاده کنند و ایمنی ورزشگاه نیز تامین شود. امروز تصمیم گرفتیم که راهکارهای قانونی برای واگذاری دولتی این مجموعه بیاندیشیم و ما نیز در شرکت فولاد مبارکه امکانات مالی را برای تکمیل این مکان تامین کنیم.

عظیمیان تصریح کرد: شرکت توسعه پروژه های زیادی را در سطح کشور دارد و دولت نیز مشکلات مالی دارد. اما باید توجه داشته باشیم که شرکت فولاد مبارکه در حال تامین اعتبارات مالی برای این پروژه است و نباید بن بست ها اداری جلوی راه این شرکت قرار گیرد و مسیر باید تسهیل شود.

مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه تاکید کرد: اگر اعتبارات کافی در اختیار شرکت توسعه و تجهیز نیست و می خواهند بودجه خود را در مناطق محروم خرج کنند، ما رفع مسئله مالی را متقبل می شویم ولی انتظار داریم که وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و تجهیز گرفتاری های قانونی را رفع کنند و قرارداد واگذاری و بهره برداری از این ورزشگاه را به فولاد مبارکه انتقال دهند.

وی در خصوص اقدامات انجام شده برای مسیرهای منتهی به ورزشگاه گفت: برای مسابقه بسیار مهم و جذابی که روز یکشنبه -۱۸ آذر ماه- برگزار می‌شود معاونان شرکت، مسئولان باشگاه و اداره ورزش و جوانان با همکاری یکدیگر و با تلاشی جهادگونه و شبانه روزی در حال آماده سازی جاده‌های دسترسی به پارکینگ‌های مرتبط هستند تا هوادارانی که برای تماشای بازی می‌آیند با سهولت بیشتری به ورزشگاه دسترسی پیدا کنند و تردد ایمنی داشته باشند.  

عظیمیان اضافه کرد: جاده های منتهی به ورزشگاه فعلا زیرسازی شده است تا در آینده آسفالت شود. اگر لازم باشد، منابع مالی توسط فولاد مبارکه تامین می شود اما روند آماده سازی مرحله به مرحله تا پایان سال طی می‌شود و امیدواریم بتوانیم کار را خیلی زیبا و با رعایت شرایط فنی به سرانجام برسانیم.

مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه در خصوص شرایط باشگاه سپاهان خاطر نشان کرد: سپاهان فقط به فوتبال خلاصه نمی شود و بقیه رشته های ورزشی هم مورد حمایت ما است و مدیریت و هیئت مدیره باشگاه نیز بسیار فعال هستند. از همه رشته ها حمایت می کنیم تا به موفقیت برسند.

عظیمیان در پاسخ به این سوال که با توجه به استعفای حسین کفعمی از عضویت در هیئت مدیره باشگاه سپاهان، آیا فرد دیگری جایگزین وی می‌شود؟ گفت: محسن پورسینا، عضو جدید هیئت مدیره باشگاه جایگزین کفعمی شده است و از این پس اعضای هیئت مدیره باقدرت به کار خود ادامه می دهند.

عظیمیان با ابراز رضایت از جایگاه تیم فوتبال سپاهان در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: انتظارمان از تیم فوتبال این است که در  جایگاهی که اکنون قرار دارند بمانند و جابجا نشوند.

کد خبر 360652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.