مجلس و دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند

سخنگوی هیئت رییسه مجلس با اشاره به اعلام خبری مبنی بر افزایش قیمت بنزین تا پنج هزار تومان، گفت: مجلس و دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند و بنزین پنج هزار تومانی کذب محض است.

به گزارش ایمنا، بهروز نعمتی با بیان اینکه موضوع افزایش قیمت بنزین در کمیسیون انرژی مجلس مطرح نشده است، اظهار کرد: موضوع افزایش قیمت بنزین را از وزیر نفت جویا شده ام به گفته وی؛ موضوع افزایش قیمت بنزین صحت ندارد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بی شک با توجه به مشکلات اقتصادی امروز مردم و گرفتاری های آنها افزایش قیمت بنزین اقدامی غیر کارشناسی و غیر مدیریتی است و در مقطع کنونی مدیر عاقل چنین تصمیمی اخذ نمی کند.

وی با انتقاد از انتشار اخبار نادرست گرانی بنزین، خاطر نشان کرد: تصمیم عاقلانه مدیریتی در شرایط کنونی کشور این است که مصرف سوخت ساماندهی شود و مانع قاچاق سوخت شد.

در روزهای اخیر خبری مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد در صورت تصمیم‌گیری برای افزایش قیمت سوخت تصمیمات به گونه‌ای گرفته شود که مصرف بنزین تا ۶۰ لیتر در ماه با قیمت هر لیتر ۱۰۰۰ تومان و از ۶۰ لیتر تا ۱۲۰ لیتر به قیمت هرلیتر دو تا سه هزار تومان و بالای ۱۲۰ لیتر به قیمت هر لیتر ۵۰۰۰ تومان فروخته شود، منتشر شد.

منبع: خانه ملت

کد خبر 360425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.