معرفی و فروش ویژه آثار شهید دکتر آیت اله بهشتی

خانه فرهنگ شهید آیت الله بهشتی وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان آثار این اندیشمند برجسته را با معرفی و با تخفیفات ویژه در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

به گزارش ایمنا،‌ مدیر خانه فرهنگ شهید بهشتی با اعلام این خبر گفت: مجموعه خانه فرهنگ شهید بهشتی با توجه به رسالتی که در زمینه معرفی و نشر ارزش های اندیشه شهید مظلوم دکتر بهشتی دارد، طرحی را ارائه داده که بر اساس آن هر ماه برخی از کتاب های ایشان را معرفی کرده و به مدت یک هفته در ماه با تخفیف ویژه به فروش می رساند.

زهرا عراقی زاده افزود: کتاب های منتخب برای آغاز این طرح که از ۱۰ تا ۱۵ آذرماه به اجرا در می آید، دو کتاب «من محمد حسینی بهشتی هستم» و «مبانی نظری قانون اساسی» است که با توجه به فرارسیدن سالروز تصویب قانون اساسی در روز ۱۲ آذرماه انتخاب شده است.

او ادامه داد: کتاب «من محمد حسینی بهشتی هستم» شامل بخش هایی قابل توجه مانند متن زندگی نامه ایشان از زبان خودشان، متن مصاحبه با ایشان، متن بخشی از سفرنامه به هامبورگ آلمان و دو متن گزارشی از فعالیت های ایشان در مرکز اسلامی هامبورگ است که در سال ۴۹ در حسینیه ارشاد ارائه شده است. این کتاب دارای متنی بسیار شیرین و جذاب است و تصاویر دیدنی را از ایشان ارایه داده است.

مدیر خانه فرهنگ شهید بهشتی درباره کتاب «مبانی نظری قانون اساسی» نیز گفت: این کتاب علاوه بر اینکه متن قانون اساسی را به طور کامل بیان کرده، گفتگوی مطبوعاتی شهید بهشتی که قبل از شکل‌گیری قانون اساسی انجام شده و ایشان در آن درباره روند شکل گیری و تدوین قانون اساسی توضیح داده اند را ارایه کرده است. در این گفتگو سرفصل های مهمی همچون نظام سیاسی، نظام و امت، مدیریت جامعه، جمهوری اسلامی، راه های نظارت مردم بر حکومت و انتخاب رهبری مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

او با بیان اینکه علاقمندان برای خرید این آثار می توانند به خانه فرهنگ شهید بهشتی واقع مراجعه کنند، گفت: حضور در خانه شهید بهشتی این فرصت را برای علاقمندان فراهم می کند تا از نزدیک با حال و هوای منزل پدری ایشان آشنا شده و انگیزه بیشتری برای مطالعه اندیشه های بلند این شهید مظلوم پیدا کنند.

کد خبر 360308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.