ارتباط با شهرداری ها از دلایل پیشرفت ورزش استان است

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: شهرداری ها و مدیران عالی آن از جمله ظرفیت هایی هستند که ما توانسته ایم در راستای بهبود شرایط ورزش با آنها ارتباط خوبی برقرار کنیم و این ارتباط یکی از دلایل پیشرفت ورزش استان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلطان حسینی در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش سه گانه اظهار کرد: خوشبختانه بیش از پنجاه درصد از پنجاه و دو هیئت ما در استان اصفهان رتبه های اول کشور را کسب کردند و در بقیه موارد با احراز رتبه های دوم و سوم برای استان افتخار آفریده اند. امیدواریم با آسیب شناسی دوستان درصدد رفع مشکلات ورزش برآییم و به سمت اصلاح آن پیش رویم.

وی افزود: بخشی از بررسی ها برعهده همکاران ما در اداره کل و بخشی مربوط به دستگاه های دیگر است که یکی از آنها آموزش پرورش و یکی دیگر باشگاه های ورزشی هستند. هرکدام در رشد و شکوفایی ورزش نقش بسزایی دارند و من از باشگاه سپاهان جهت حضور در لیگ برتر سه گانه سال گذشته تشکر می کنم . 

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: تقدیر از مدال آوران در استان اصفهان به دلیل حجم بالای قهرمانان با یکصد بیست نفر مدال آور کار بسا مشکلی است. در سال نود و دو که مسئولیت ورزش استان برعهده گرفتم حدود ۱۱۰۰ مدال جهانی و آسیایی براساس آماری که حوزه ورزش قهرمانی وزارت ورزش اعلام کرد کسب کرده بودیم و خوشبختانه این آمار امسال نزدیک به ۳۷۰۰ مدال بوده است.

سلطان حسینی ادامه داد: شهرداری ها و مدیران عالی آن از جمله ظرفیت هایی هستند که ما توانسته ایم در راستای بهبود شرایط ورزش با آنها ارتباط خوبی برقرار کنیم و این ارتباط یکی از دلایل پیشرفت ورزش استان بوده است. ضمن اینکه آقای شُرفا نیز جز همین مدیران هستند و امیدواریم بتوانیم ارتباطمان را بیشتر و بهتر ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: با شناختی که من از محمد شرفا دارم و اینکه ایشان قبلا با ما در هیئت یکی از شهرستان ها همکاری داشتند اتفاقات خوبی شکوفا خواهد شد. بایستی بتوانیم از تمام ظرفیت های استان استفاده کنیم که می توانند باعث رشد آن ورزش شود و امیدواریم شاهد همین اتفاق در هیئت سه گانه باشیم.

کد خبر 360305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.