بسیج سدی محکم در برابر دشمن/ ۷۰ درصد مشکلات اقتصادی، داخلی است

هادی ممتاز سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگ اقتصادی برای مردم ملموس تر است و تحت تاثیر عوامل خارجی و داخلی است؛ ۷۰ درصد از مشکلات اقتصادی داخلی و تنها ۳۰ در صد مشکلات خارجی و مربوط به تحریم است، بنابراین مسئولان در این زمینه کوتاهی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ رمضانعلی غلامرضایی بعدازظهر امروز -یکشنبه یازدهم آذرماه- در همایش بسیجیان حوزه بسیج شهرداری اصفهان که در کتابخانه مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این همایش نشان از آن دار دکه بسیج در قالب زمان و مکان نمی‌گنجد و همه روزها متعلق به بسیج و گرامیداشت آن است.

وی با بیان اینکه توجه به بسیج باعث عبور از گردنه‌های سخت می شود، افزود: امروز کشور در یک جنگ مدیریتی قرار دارد، بنابراین ملت و مسئولان باید نسبت به وضعیت کشور آگاه و برای آن تدبیر و برنامه ریزی کنند.

غلامرضایی ادامه داد: امروز شاهد رویارویی دو جبهه دشمن و انقلاب اسلامی هستیم؛ در جبهه وسیع دشمن، قدرت رسانه ای نامتجانس وجود دارد این در حالی است که جبهه انقلاب اسلامی چندان گسترده نیست، اما بسیجیان در آن با ثبات قدم در مسیر انتخابی گام بر می‌دارند.

هادی ممتاز سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: جنگی همه جانبه در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و علمی با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای صورت گرفته است؛ بنابراین مدیریت جهادی باید الگوی مدیران امروز قرار گیرد؛ چنان چه در حوزه قانونی، ارباب رجوع مورد بی‌توجهی و عدم تکریم قرار گیرد یعنی جنگ جهادی به سازمان مورد نظر نفوذ کرده است.

وی با بیان اینکه در برهه‌هایی از زمان شاهد پیشرفت مدبرانه کشور بوده‌ایم که حاصل آن استقلال و امنیت امروز برای کشور است، گفت: اوایل انقلاب به دلیل ضعف نیروهای نظامی، صدام جنگ تحمیلی را آغاز کرد در حالی که همه سلاح ها، اطلاعات، نیروی انسانی و احساسات دنیا را در اختیار داشت، اما امام با بسیج کردن معنویت، ایمان، منابع مادی و انسانی جنگی که هدفش سقوط نظام جمهوری اسلامی بود را تبدیل به یک فرصت کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران، کشور قدرتمند نظامی در منطقه است، البته یک بسیجی تنها یونیفرم خاکی، چپیه بر گردن و یا پیشانی بند مزین به نام ائمه اطهار را ندارد بلکه هرکس اصول انقلاب اسلامی، قانون اساسی، امام و مقام معظم رهبری و همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی را قبول دارد، یک بسیجی است.

هادی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این تفکر بسیجی حاصل هشت سال دفاع مقدس و مربوط به سال های ۶۴ و ۶۴ است و آثار کارآمدی نظام و بسیج است؛ در زمان جنگ تحمیلی دشمن موشک‌های خود را به شهرهای قم، اصفهان، شیراز، تهران شلیک می‌کرد و رهبر امروز که رییس جمهور دیروز بود بر اساس آیه ۹۰سوره انفال به تجهیز قدرت نظامی کشور توجه کرد؛ کسانی که در لباس مسئول، تجهیز کشور به موشک را زیر سوال می برند باید بدانند که تجهیز و آمادگی برای مقابله با دشمن، منطق قرآن است؛ توسل به ائمه و مدد از خدا به تنهایی نمی تواند راهکار مناسبی باشد بلکه در کنار آن باید تجهیزات، تدبیر و برنامه ریزی نیز وجود داشته باشد.

غلامرضایی گفت: دشمن امنیت کشور را از خارج مرزها نشانه گرفته است، بنابراین فعالیت بسیج به درون مرزها محدود نمی‌شود، بلکه بسیج امروز در سوریه، عراق، افغانستان و پاکستان حضور دارند، بنابراین بسیج یک نهاد ملی است و باید از توان و ظرفیت بسیج به درستی استفاده شود تا جلوی نفوذ دشمن گرفته شود.

وی گفت: امروز با ۳۰۰ هزار شهید، ۵۰۰ هزار جانباز و ۴۰ هزار آزاده، ۷۰ درصد از مردمی که پای انقلاب و نظام ایستادند، به دلیل بی تدبیری و مدیریت سو مسئولان به سختی زندگی می کنند؛ تعزیرات و سازمان های نظارتی باید با جدیت جلو محتکران را بگیرند همان گونه که شش هزار بسیجی انبار کالاهای احتکار شده را شناسایی و در اختیار گرفتند.

کد خبر 360258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید رضاذکری RO ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
    0 0
    باسلام وخداقوت به همه بسیجیان دلاور سخنان کاملا صحیحی فرمودند اگرمسئولین ما غیرت داشته باشند باید به خودشون بیان انشاالله