امکان نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهرضا وجود ندارد

شهرضا - مدیرعامل سازمان مدیریت و حمل و نقل شهرداری شهرضا گفت: باتوجه به شرایط مالی که در حال حاضر در شهرداری‌ وجود دارد، امکان نوسازی ناوگان اتوبوسرانی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، غلامرضا رضوی زاده امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی شهرضا شامل ۵۰۰ دستگاه تاکسی از انواع گردشی و بی‌سیم و ویژه، ۴۰ دستگاه اتوبوس و دفاتر تاکسی تلفنی است که وظیفه جابه جایی مسافران درون شهری را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: روزانه ۳۵ هزار مسافر در شهرضا جابه جا می‌شود که تنها هفت هزار نفر از این تعداد، مسافرت‌های خود را با اتوبوس‌های درون شهری انجام می‌دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و حمل و نقل شهرداری شهرضا با اشاره به فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرداری، تصریح کرد: باتوجه به شرایط مالی که در حال حاضر در شهرداری‌ وجود دارد، امکان نوسازی ناوگان اتوبوسرانی وجود ندارد.

رضوی‌زاده خاطرنشان کرد: برای خرید هر دستگاه اتوبوس جدید مبلغی در حدود ۸۰۰ میلیون تومان نیاز است که پرداخت این مبلغ فعلا در توان شهرداری نیست.

وی اضافه کرد: از ۴۰ دستگاه اتوبوسرانی شهری شهرضا که در ۱۹ خط فعالیت می‌کنند، ۳۰ دستگاه در محدوده شهری و ۱۰ دستگاه در مناطق روستایی، خدمات رسانی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و حمل و نقل شهرداری شهرضا با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۳۰۸ مجوز رایگان سرویس مدارس صادر شده است، اظهار کرد: به طور میانگین در طول سال ۲۵۰ سرویس قراردادی، دربستی مدارس و متفرقه در شهرضا انجام می‌شود.

رضوی‌زاده با بیان اینکه از ابتدای امسال چهار جلسه کمیته انظباطی جهت رسیدگی به تخلفات تاکسیرانی تشکیل شده است، تصریح کرد: در همین مدت، به ۲۷۰ فقره شکایات تلفنی و شفاهی و ۳۵ فقره شکایات کتبی شهروندان رسیدگی شده است.

کد خبر 360212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.