۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
دوره ارعاب و تهدید گذشته است

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: دوره ارعاب و تهدید گذشته است، باید با زبان خوش با مردم سخن بگوییم و طبق آموزه‌های اسلامی تلاش کنیم تا افراد را جذب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی امروز (یکشنبه) در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، اظهار کرد: وقتی یکی از مدیران شهرستان پس از ۳۰ سال خدمت بازنشسته می‌شود، باید مراسم تودیع و معارفه برگزار و با حضور مسئولان از خدمات آن مسئول قدردانی شود.

وی با اشاره به تشویق دانش‌آموزان حافظ کل و جزء قرآن در یکی از مدارس شهرضا، تأکید کرد: اینگونه اقدامات شایسته در آموزش و پرورش، زمینه گرایش دانش‌آموزان به کسب معارف الهی و قرآن کریم را فراهم می‌کند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه هر کشوری به دانشمندان و متفکران خود افتخار می‌کند، تصریح کرد: مراکز دانشگاهی و حوزوی شهرضا از مهم‌ترین سرمایه‌های این شهرستان هستند که باید از آن‌ها حمایت و در امور مختلف از ظرفیت آن‌ها استفاده شود.

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به نامگذاری ۱۶ آذر به عنوان روز دانشجو، خاطرنشان کرد: اگر بخوهیم دشمن را خلع سلاح کنیم، باید به دانشجو اهمیت دهیم.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت حجاب و دستورات شرعی در دانشگاه‌ها، یادآور شد: جشن روز دانشجو باید با رعایت موازین شرعی و دینی باشد.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه مردم باید نتیجه اقدامات مسئولان را احساس کنند، اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه اخبار جلسات و اقدامات انجام شده را به مردم منتقل کنند تا دیگر کسی نگوید مسئولان کاری نمی‌کنند.

وی تأکید کرد: دوره ارعاب و تهدید گذشته است، باید با زبان خوش با مردم سخن بگوییم و طبق آموزه‌های اسلامی برای جذب افرد تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه باید نظارت بیشتری بر عملکرد ادارات و اصناف وجود داشته باشد، تصریح کرد: عدم رعایت شئونات اسلامی مانند حجاب از سوی کارمندان زن یا استفاده از حلقه طلا توسط کارمندان مرد، پسندیده نیست.

امام جمعه شهرضا با انتقاد از بدگویی برخی افراد نسبت به برخی از مسئولان، اظهار کرد: نسبت‌های ناروا به افرادی که سالیان درازی از عمر خود را صرف خدمت به مردم کرده‌اند، شایسته نیست و باید با افرادی که اینگونه رفتار می‌کنند، برخورد شود.

حجت‌الاسلام یعقوبی با تأکید بر ضرورت قانون‌مدای و رعایت مقررات، خاطرنشان کرد: با تلاش فراوانی برخی از مسئولان مدتی عرضه قلیان در قهوه‌خانه‌ها ممنوع شد، اما پس از مدتی از آن رفع ممنوعیت شد، اینگونه اقدامات ارزش سخن مسئولان و صلابت قوانین را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: قانون باید درخصوص همه افراد و با قاطعیت اجرا شده تا معضلات به مرور برطرف و مشکلات رفع شود.

کد خبر 360207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.