شاخص کیفی هوای اصفهان بر روی عدد ۱۵۱ قرار گرفت

کارشناس مسئول کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان گفت: هوای اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت  ۱۲ ظهرامروز  با میانگین شاخص کیفی بر روی ۱۵۱عدد قرار گرفته و وضعیت ناسالم برای عموم  ثبت شد.

محمود مزارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه امروز میانگین شاخص آلاینده های موجود در هوای اصفهان بر روی عدد ۱۵۱  قرار گرفته است، اظهار کرد: میزان غلظت آلاینده‌های هوا در این شهر نسبت به روز گذشته ۶  درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه کیفیت هوا در شرایط مناسبی قرار ندارد، افزود: هوای اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت  ۱۲ ظهرامروز  با میانگین شاخص کیفی بر روی ۱۵۱ عدد قرار گرفته و وضعیت ناسالم برای عموم  ثبت شد.

کارشناس مسئول کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان ادامه داد: بر همین اساس شاخص آلاینده‌های موجود در هوا در خیابان احمدآباد بر روی عدد ۱۵۴، خیابان دانشگاه بر روی عدد ۱۵۹، خیابان استانداری بر روی عدد ۱۵۲، خیابان پروین بر روی عدد ۱۳۴ و خیابان خرازی بر روی عدد  ۱۵۵ قرار دارد.

وی با بیان اینکه سجزی بر روی عدد ۶۷ و شاهین شهر روی عدد ۱۵۴  قرار دارد به ترتیب کمترین و بیشترین میزان غلظت آلاینده‌های در هوا را دارد.

کد خبر 360079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.