هدیه شهرداری اصفهان به شهروندان

شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان برای شهروندانی که نسبت به پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری در مهلت مقرر اقدام کنند، هدیه ویژه‌ای در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز (شنبه) در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارکرد: بخشی از درآمدهای پایدار شهرداری برای اداره امور شهر از محل پرداخت قبوض عوارض است در این راستا بسته تشویقی از سوی شهرداری برای شهروندان خوش حساب در نظر گرفته شده است، بر این اساس آن دسته از شهروندانی که قبوض عوارض را به موقع پرداخت کنند، از طرح بخشودگی جرایم دیرکرد عوارض نوسازی و عمران شهری برای املاک مسکونی و تجاری بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه مبلغ بخشودگی بر روی قبوض عوارض درج شده است، اظهار امیدواری کرد: با همکاری مردم در پرداخت به موقع عوارض که تا ۲۹ اسفند ۹۷ مهلت دارد، از این هدیه بهره‌مند و از جریمه معاف شوند.

شهردار اصفهان تاکید کرد: شهروندانی که تا ۱۵ دی ماه قبض عوارض خود را دریافت نکرده باشند، می‌توانند به شهرداری منطقه محل سکونت خود مراجعه، یا با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و یا به درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان به نشانی www.isfahan.ir  قسمت بدهی عوارض نوسازی مراجعه کنند.

نوروزی اظهارکرد: در هفته جاری عملیات اجرایی حلقه حفاظتی شهر به عنوان یک اَبَرپروژه مهم با حضور استاندار و نمایندگان شهرستان اصفهان آغاز می‌شود؛ این پروژه از لحاظ حجمی بزرگترین پروژه عمرانی شهر اصفهان و از لحاظ اثرگذاری در رفع مشکلات ترافیکی شهر واجد ارزش بالایی است و به خوبی از جان شهروندان در برابر حوادث و تصادفات جلوگیری خواهد کرد چرا که در حال حاضر ورود خودروهای سنگین در بخش‌هایی از شهر به خصوص جنوب شرق اصفهان، مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح واقع در بزرگراه شهید اردستانی کلید می‌خورد و در واقع احداث حلقه حفاظتی شهر اصفهان به عنوان ابرپروژه از این نقطه آغاز خواهد شد.

شهردار اصفهان با اشاره به آلودگی هوای شهر گفت: امروز شرایط هوای شهر اصفهان نامناسب است که با توجه وجود این شرایط از شهروندان انتظار می‌رود به جای استفاده از خودروهای شخصی، از حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا بخشی از آلودگی‌ها کاهش یابد.

نوروزی همچنین انتصاب «رضایی» به عنوان استاندار اصفهان را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: استاندار جدید اصفهان با سوابق اجرایی خوبی که دارد، منشأ خیر و برکت برای اصفهان باشد.

وی با بیان اینکه امروز به مناسبت سالگرد «شهادت آیت الله مدرس» به نام "روز مجلس" نامگذاری شده است، افزود: این روز را به تمام نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان استان اصفهان تبریک می‌گویم و امیدوارم تلاش آنها در انجام وظایف به ویژه وضع قوانین بتواند به رفع مشکلات کشور کمک کنند.

شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد: تعامل و همکاری مسئولان در تمام بخش‌ها در کنار خواست و اراده مردم، شهر اصفهان را به سمت زیست‌پذیری بهتر پیش ببرد.

نوروزی همچنین انتصاب «رضایی» به عنوان استاندار اصفهان را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد استاندار جدید اصفهان با سوابق اجرایی خوبی که دارد، منشأ خیر و برکت برای شهر اصفهان باشد.

کد خبر 360056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.