پدیده قوی است اما محتاط بازی نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: پدیده تیم قدرتمندی است و از نوع بازی آن‌ها لذت می‌برم البته به این معنا نیست که فردا فوتبال بازی نکنیم و بازی بسته داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی سپاهان و پدیده اظهار کرد: در ابتدا می خواهم از حرکت سعید آذری حمایت کنم، باید نگاه یکسان و با مساوات داشته باشیم؛ سال گذشته هم از پسوند اصفهان به جای ایران برای ذوب آهن استفاده کردند ولی امیدوارم همه تیم ها را یکسان ببینند.

وی در خصوص تیم فوتبال پدیده گفت: چند بازی پدیده را تماشا کردم، از نوع بازی آنها لذت می‌برم و به تیم قدرتمندی که ساخته‌اند تبریک می‌گویم. البته به این معنا نیست که فردا فوتبال بازی نکنیم و بازی بسته داشته باشیم بلکه یقین دارم بازی فردا یک بازی خوب و سطح بالا خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص احتمال جایگزینی جلال‌الدین علی‌محمدی به جای کی‌روش استنلی گفت: در اینکه علی‌محمدی بازیکن با کیفیتی است شکی نیست اما سرمربی تصمیم می‌گیرد این بازیکن به درد تیم می‌خورد یا خیر اما مطمئنم از این به بعد بیشتر بازی خواهد کرد.

قلعه‌نویی در خصوص داوری‌های بازی های تیمش اضافه کرد: من از آقای فردوسی‌پور تقاضا دارم در پایان نیم فصل آماری از تیم‌هایی که بیشترین ضرر داوری را متحمل شده‌اند جمع آوری کند و یقین دارم در بالای آن لیست سپاهان خواهد بود زیرا همین هفته پیش نیز بازیکن ما به اشتباه کارت گرفت و کارشناس برنامه نود هم فقط یکسری مطالب حفظی را بازگو می‌کرد. همه این عوامل بر ضد ما است، از داوری ضرر می‌کنیم و سوالم این است که دلیل تغییر بازی ما با پدیده چیست؟

وی با اشاره به نیاز حضور بانوان در ورزشگاه ها تاکید کرد: در همه موارد بانوان کارهای مهمی را انجام داده‌اند و حق دارند در ورزشگاه‌ها حضور داشته باشند البته این نیازمند زیر ساخت است و کمتر وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص محرومان و مصدومان تیمش در بازی با پدیده ادامه داد : کی‌روش استنلی، میلاد سرلک و رسول نویدکیا را در اختیار نداریم البته باید در مورد رسول نویدکیا خاطر نشان کنم که ایشان در نیم فصل دوم به تیم اضافه می‌شوند و مطمئنم کمک های شایانی به تیم خواهند کرد.

وی در خصوص گل های دقایق پایانی تیمش اضافه کرد: من معتقدم برد بهتر از مساوی است و برای همین در دقایق پایانی ریسک می‌کنم تا پیروز باشم.

کد خبر 359950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد حسین امید IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 0
    تیم پدیده .تیم عالی ویکدستی که نیاز به حمایت داره.هم از نظر مالی وهم معنویتی.و خیلی افتخار میکنم که بازیکنان و کادر فنی با تمام وجود بازی میکنم.ودر هر بازی که انجام میدن فقط به سه امتیاز فکر میکنن.سپاهان تیم خوبی وبا کیفیتی میباشد برای اونها هم آرزوی موفقیت میکنم