مانورهای زلزله موجب انسجام بیشتر دستگاه‌های امدادرسان می‌شود

سمیرم- رییس اداره آموزش و پرورش سمیرم گفت: مانورهای آموزشی در مدارس موجب آمادگی و انسجام بیشتر دستگاه‌های امدادرسان در مقابل حوادث احتمالی خواهد شد و دانش آموزان نکات ایمنی مورد نیاز را برای نجات جان خود فراخواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم محمد نادری امروز در حاشیه برگزاری مانور زلزله و ایمنی دانش آموزان در دبیرستان شهید شهبازی شهر حنا اظهار کرد: این مانور همانند سال‌های گذشته و همزمان با سراسر کشور در شهرستان سمیرم برگزار شده‌است.

رییس اداره آموزش و پرورش سمیرم با بیان اینکه دانش آموزان، در محیط مدرسه و منزل از جمله گروه‌هایی هستند که همواره در معرض خطرات ناشی از زلزله قراردارند گفت: ارایه آموزش و ارتقاء مهارت‌های فردی و جمعی، واکنش صحیح و سریع در مقابل زلزله و استفاده کاربردی و عملی از آموخته های نظری دانش آموزان از جمله اهداف برگزاری مانور زلزله در مدارس است.

وی محور اصلی این مانور را «ایمنی و پناه گیری اضطراری» دانست و ادامه داد: مانورهای آموزشی در مدارس موجب آمادگی و انسجام بیشتر دستگاه‌های امدادرسان در مقابل حوادث احتمالی خواهد شد و دانش آموزان نکات ایمنی مورد نیاز را برای نجات جان خود فراخواهند گرفت.

به گزارش ایمنا، شهر حنا در ۳۵ کیلومتری شرق سمیرم و ۱۹۵ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

کد خبر 359866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.