جشنواره مقاومت تنها در تهران متمرکز نشد

رییس دفتر تخصصی سینما گفت: شرایطی به وجود آمده تا متمرکز بودن جشنواره‌ها در تهران کمتر به چشم بیاید و جشنواره مقاومت، در اصفهان نیز به مدت چهار روز برگزار شود.

مصطفی حیدری درباره چگونگی برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با همکاری حوزه هنری، دفتر تخصصی سینما و همچنین دیگر مراکز و فعالان فرهنگی هنری اصفهان، تصمیم بر آن شد که همزمان با تهران، این جشنواره را در اصفهان نیز برگزار کنیم.

وی افزود: اکران آثار، با تأخیر یک روزه نسبت به تهران در اصفهان نیز صورت می‌گیرد و تمام فیلم‌های کوتاه داستانی که در مرکز نمایش داده می‌شوند، به همراه بخشی از فیلم‌های مستند، در اصفهان نیز حضور دارند.

رییس دفتر تخصصی سینما اصفهان، ادامه داد: قرار بر این بود که در اصفهان، پذیرای چند فیلمساز شاخص در حوزه مقاومت باشیم که به همین منظور در روز اول اکران، کارگاه انتقال تجربه با حضور محمد علی باشه آهنگر، برگزار شد و همچنین فیلم سرو زیر آب به کارگردانی ایشان، نمایش داده می‌شود.

حیدری درباره اثرات برگزاری جشنواره مقاومت، گفت: بسیاری از افراد، علاقمند به رصد و دنبال کردن جشنواره‌های سینمایی هستند، اما اغلب اوقات به دلیل تمرکز این جشنواره‌ها روی برگزار شدن در تهران، از این مفید بی نصیب می‌مانند.

وی اضافه کرد: شرایطی به وجود آمده تا این متمرکز بودن جشنواره‌ها در تهران کمتر به چشم بیاید و جشنواره مقاومت، در اصفهان نیز به مدت چهار روز برگزار شود.

رییس دفتر تخصصی سینما اصفهان، با اشاره به آغاز اکران فیلم‌ها از امروز _۷ آذر_ افزود: اکران آثار جشنواره مقاومت، از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه در سالن سوره حوزه هنری، واقع در خیابان آمادگاه، آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا، جشنواره فیلم مقاومت، به صورت موازی با تهران، در سینما سوره حوزه هنری اصفهان، به مدت چهار روز، از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روزهای هفتم تا دهم آذرماه، برگزار می‌شود.

کد خبر 359857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.