ساخت کلینیک توسط بسیجیان سمیرمی کمک بزرگی به مردم کرده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم گفت: بصیرت بخشی، محرومیت‌زدایی و فعالیت در عرصه‌های سازندگی و ورزشی از اهداف بسیج به شمار می‌رود.

جواد فصیحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بسیج ادامه دهنده مکتب عاشورا است و با فداکاری و ایثار در راه تحقق اهداف الهی گام برمی‌دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیج با هدف بصیرت بخشی، محرومیت زدایی و فعالیت در عرصه‌های سازندگی، ورزشی، علمی با استفاده از توان همه اقشار در پیشبرد اهداف امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم افزود: مردم شهرستان سمیرم مدافعان انقلاب و پیرو مقام معظم رهبری هستند و همانطور که در اتفاقات سال‌های قبل مشاهده کردیم، مردم از مسیر ولایت منحرف نخواهند شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته درحوزه بهداشت و درمان توسط بسیج شهرستان گفت: در حوزه بهداشتی و درمان بسیجیان این شهرستان با ساخت کلینیکی چهار طبقه و با استقرار دستگاه‌های مختلفی همچون رادیولوژی، لیزر، شنوایی‌سنجی، تراکم‌سنجی، ام آر آی، سی‌تی‌اسکن و بسیاری از امکانات دیگر گام‌های موثری برای رفع مشکلات بیماران برداشته اند تا آنان تنها دغدغه‌ای جز درمان نداشته باشند و مجبور به رفتن به شهرهای همجوار برای درمان نشوند.

کد خبر 359852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.