نیروهای قدیمی و جدید به اسکواش اصفهان کمک کنند

رییس فدراسیون اسکواش گفت: رییس هیئت اسکواش استان اصفهان باید تیمی که در کنارش فعالیت می کند را تقویت کند،  نفرات متعددی را به کار گیرد و نیروهای قدیمی هیئت نیز باید در کنار افراد جدید به اسکواش استان اصفهان کمک کنند.

مسعود سلیمانی در حاشیه مراسم اختتامیه نخستین المپیاد استعدادهای برتر اسکواش پسران کشور در اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: میزبانی اصفهان مثل همیشه بسیار خوب بود و فدراسیون باز هم میزبانی تورنمنت‌های دیگر را به هیئت اسکواش استان اصفهان خواهد داد.

وی با تبریک به اصفهانی‌ها برای کسب عنوان قهرمانی تیم پسران در این رقابت‌ها،  تصریح کرد: چه بسا اگر در اراک در بخش دختران نیز اشتباه داوری به وجود نیامده بود دختران اصفهان نیز عنوان قهرمانی را از آن خود می‌کردند.

رییس فدراسیون اسکواش تصریح کرد: رییس هیئت اسکواش استان اصفهان باید تیمی که در کنارش فعالیت می کند را تقویت کند،  نفرات متعددی را به کار گیرد و نیروهای قدیمی هیئت نیز باید در کنار افراد جدید به اسکواش استان اصفهان کمک کنند. نفرات قدیمی بدانند که باید از رییس هیئت استان تبعیت کنند در غیر این‌صورت نه خودشان رشدی خواهند کرد و نه هیئت اصفهان و تنها چیزی که متضرر می‌شود اسکواش استان اصفهان است.

سلیمانی با اشاره به رشد اسکواش اصفهان طی چند سال اخیر،  خاطرنشان کرد: برای صدمین بار اعلام می‌کنم اصفهان با سید هَدا محمدی دیده شد،  بیشتر از این رشد به چه معنا است؟ قرار است چه کاری دیگری برای این استان انجام شود؟  نیروی‌های انسانی هیئت اصفهان در ستاد و فدراسیون نیز همکاری دارند که اتفاق میمون و مبارکی است.  هیئت اسکواش استان اصفهان در بحث رسانه عملکرد خیلی خوبی دارد،  محمدی نیز رییس کمیته رسانه فدراسیون است و خوشبختانه این هیئت پیشرفت خوبی در تمامی زمینه‌ها داشته است.

وی اضافه کرد: اگر اصفهان بتواند مجموعه‌ای با چهار کورت اسکواش متمرکز ایجاد کند تورنمنت بین‌المللی را برای این استان در نظر می‌گیریم.

کد خبر 359683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.