منصوریان نیمه دوم دست به کار شد

در نیمه نخست دیدار تیم های ذوب آهن و پارس جنوبی جم محمد خرمگاه از کنار زمین بازیکنان ذوب آهن را هدایت می کرد اما با شروع نیمه دوم جای خود را به علیرضا منصوریان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی برای ذوب آهن با شکست یک بر صفر مقابل پارس جنوبی جم سپری شد که در ادامه حواشی این دیدار را می خوانید:

* حدود ۷۵۰ نفر از هواداران ذوب آهن برای دیدن این دیدار در ورزشگاه فولادشهر حاضر بودند. در مراسم آغازین مسابقه برای نکوداشت روز اصفهان و تبریک هفته بسیج مقابل بازیکنان دو تیم قرار گرفته بود.

* محمود یاوری پیشکسوت فوتبال اصفهان و ایران ، غلامرضا امینی زاد مربی بدنساز سال های نه چندان دور باشگاه ذوب آهن، احمد جمشیدی و پیمان صداقتی اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن و علی محمد نمازی نایب رییس مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در جایگاه ویژه حضور داشتند.

* هادی محمدی و امیر ارسلان مطهری هم از جایگاه ویژه نظاره گر این دیدار بودند.

* درحالی که در نیمه نخست این دیدار محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال ذوب آهن برای هدایت این تیم در کنار زمین ایستاده بود، با شروع نیمه دوم علیرضا منصوریان از داخل محوطه مربیان دستورات تاکتیکی را به بازیکنان انتقال می داد.

* کادر فنی دو تیم بارها نسبت به تصمیمات داور مسابقه اعتراض کردند.

* حدود ۵۰ نفر از هواداران تیم فوتبال پارس جنوبی جم با حضور در ورزشگاه تیم مورد علاقه خود را تشویق می کردند.

* ممانعت سعید آذری از ورود دوربین های تلویزیونی به ورزشگاه فولادشهر باعث شد تا این دیدار به صورت مستقیم پخش نشود. دلیل این اقدام مدیر عامل باشگاه ذوب آهن درج نکردن نام ایران پس از نام ذوی آهن در خبر مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا توسط شبکه خبر بود.

کد خبر 359579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.