حجت الاسلام محمدی: نگذارید صنعت مبل را از رهنان بگیرند

امام جمعه غرب اصفهان گفت: بسیاری تلاش می کنند تا صنعت مبل را از رهنان بگیرند، اما نباید گذاشت این صنعت از منطقه ۱۱ گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام محمدی در آیین بهره برداری از پروژه‌های منطقه ۱۱ اظهار کرد: منطقه رهنان بیش از ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و اکنون نیز عالمان و شخصیت‌های برجسته این منطقه نه تنها در کشور بلکه در جهان اسلامی می‌درخشند.

وی افزود: رهنان مردمی متدین و انقلابی دارد که در تمام عرصه‌ها پیشگام بودند و امروز نیز در عرصه اقتصاد مقاومتی نقش مهم و موثری دارند.

امام جمعه غرب اصفهان تصریح کرد: ما وظیفه خدمت‌گزاری داریم چه مردم بدانند و چه ندانند؛ چه حق را بشناسند و چه نشناسند، بنابراین کسانی که به مردم خدمت می کنند، حق شناس هستند.

وی ادامه داد: مردم رهنان مردمی حق شناس هستند و قدر زحماتی را که مسئولان برای این منطقه می‌کشند را به خوبی می‌دانند بنابراین مدیران باید بهترین خدمات را به آنان ارایه دهند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه بیش از یک سال قبل از انقلاب نخستین شهید طلبه این منطقه به نام شهید مهدی شریقی در ۱۹ دی سال ۵۶ در قم به شهادت رسید، تصریح کرد: شهید محمد علی خاکساری، جانباز ۷۰ درصد که با بیش از ۳۰ سال تحمل و درد شیمیایی به شهدای دفاع مقدس پیوست از اهالی رهنان بود.

وی گفت: رهنان همچنان گلوگاه‌ها و مشکلات ترافیکی دارد که با تعریض معابر آن می توان مشکلات ترافیک منطقه را رفع کرد، البته مردم نیز وقتی شاهد تلاش مدیران هستند با شهرداری همراهی خواهند کرد.

کد خبر 359557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.