تابش: اتفاقات برای ما و هواداران شک برانگیز است

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: خواستار  بررسی تمام بازی‌های سپاهان در ۱۲ هفته گذشته هستیم تا مشخص شود کدام تیم بیشتر متضرر شده و مبارزه سپاهان در یک لیگ با شرایط نابرابر ادامه دارد. آیا انصاف است به خاطر نتایج خوب سپاهان اینگونه مورد اجحاف قرار بگیریم؟

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص قضاوت دیدار تیم های سپاهان و ماشین سازی اظهار کرد: ناداوری‌ها علیه سپاهان دیگر دارد از حد می گذرد، قبلا هم مکاتباتی راجع به این مسائل با کمیته داوران داشته ایم و حتی گاهی این اعتراضات  را به صورت حضوری در کمیته داوران اعلام کرده ایم. در بازی با ماشین سازی گل سالم تیم ما پذیرفته نمی شود. حتی کارشناس داوری برنامه شب‌های فوتبالی در شبکه ورزش به صراحت اعلام کرد پنالتی سپاهان توسط داور بازی گرفته نشده و خطای بازیکن حریف مستحق کارت قرمز مستقیم و اخراج از بازی بوده است.

وی افزود: در نیمه دوم بازی شاهد چندین تعویض برای دو تیم بوده ایم، ضمن اینکه چندین مرتبه بازیکنان ماشین سازی در حالت خوش بینانه به خاطر آسیب دیدگی نقش بر زمین شدند ولی فقط سه دقیقه وقت اضافه اعلام شد در حالی که داور بازی قبل از تمام شدن همین سه دقیقه وقت اضافه، ظالمانه سوت پایان بازی را می زند. این نکته را در تصویر پخش زنده هم می‌توانید مشاهده کنید که قبل از تمام شدن وقت های تلف شده، برای تیم ما کرنر به دست می آید ولی متاسفانه داور بازی اجازه زدن ضربه کرنر را نمی‌دهد و سوت پایان بازی را می زند. بر همین اساس همه این اتفاقات برای ما و هواداران سپاهان شک برانگیز است.

مدیر عامل باشگاه سپاهان تاکید کرد: ما خواستار  بررسی تمام بازیهای سپاهان در ۱۲ هفته گذشته هستیم تا مشخص شود کدام تیم بیشتر متضرر شده و مبارزه سپاهان در یک لیگ با شرایط نابرابر ادامه دارد. آیا انصاف است به خاطر نتایج خوب سپاهان اینگونه مورد اجحاف قرار بگیریم؟ در حالی که برخی فقط از فدراسیون اصفهانی نام می‌برند، مگر چه امتیاز ویژه ای برای سپاهان و ذوب آهن قائل شده اند؟

تابش خاطرنشان کرد: در بازی با استقلال برخی کارشناسان برای پنالتی اعلام نشده به سود سپاهان رای بر نظر صحیح داور داشتند و برخی آن تصمیم را اشتباه می دانند. چون تیم سپاهان برنده بازی بود این پنالتی حاشیه ساز شد تا جایی که کمیته داوران رسماً از باشگاه استقلال و هوادارانش عذرخواهی کرد ولی با وجود این همه بی عدالتی در طی این دوازده هفته، حتی یک عذر خواهی برای دلجویی از هواداران و باشگاه سپاهان صورت نگرفت در حالی که در خیلی از برنامه های ورزشی به صراحت این اشتباهات بیان شده است.

وی ادامه داد:  نمی‌دانم چطور در یک شهر دو با شگاه یک مالک دارد و عملا دو تیم متعلق به یک نفر است؟ آیا این رقابت با شرایط مطرح شده یک رقابت سالم خواهد بود؟ باشگاه سپاهان به شدت به این اعمال ناعادلانه اعتراض دارد ضمن اینکه طی صحبت هایی که با اکثر کارشناسان داوری داشتم قریب به اتفاق بر موضوع ناداوری ها و وضعیت بد داوری در این دوره از مسابقات صحه گذاشته اند. ضمن این که هیچ چیز نمی‌تواند سدی برای رقابت سپاهان با رقبای خود باشد.

مدیر عامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: ذوب آهن هم مثل سپاهان از تیر این بی عدالتی ها بی نصیب نیست و جدیداً هم که تبعیض گریبان گیر این تیم بزرگ شده و برای همه تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از پسوند ایران استفاده می شود و فقط ذوب آهن است که از این پسوند ارزشمند محروم است. بر خلاف دو تیم یک شهر که در واقعیت یک تیم هستند، سپاهان و ذوب آهن واقعا دو تیمی هستند که طی سالیان متمادی یک رقابت تنگاتگ و جوانمردانه باهم دارند به نحوی که دربی های اصفهان همیشه جذاب و پرگل بوده است.

کد خبر 359532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.