۴۰ دندانپزشک اصفهانی به منطقه ریگان کرمان اعزام شدند

مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: ۴۰ نفر از متخصصان دندانپزشکی اصفهان به صورت داوطلبانه در قالب کاروان نیکوکاری به شهرستان ریگان از توابع استان کرمان سفر کرده تا به مدت چهار روز خدمات دندانپرشکی را به شهروندان این مناطق ارایه دهند.

محسن مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اعزام کاروان نیکوکاری به مناطق محروم کشور اظهار کرد: این طرح در پاییز امسال در نقاط مختلف کشور و استان اصفهان خدمات مورد نیاز درمانی را به مردم مناطق محروم ارایه دادند.

وی افزود: افراد با تخصص‌های مختلف در قالب کاروان نیکوکاری با انجام فعالیت‌های عام المنفعه خدمات خوب و ارزنده‌ای را به مردم نقاط مختلف کشور ارایه می‌دهند.

مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون این کاروان در شهرستان‌های محروم استان به ویژه شهرستان فریدونشهر و سمیرم خدمات خوبی را ارایه داده‌اند، ادامه داد: همچنین در قالب فعالیت در خارج از استان نیز این اکیپ در استان کرمانشاه و استان کرمان نیز خدمات درمانی ارایه داده‌اند.

وی اضافه کرد: از روز گذشته کاروان نیکوکاری ۴۰ نفر از متخصصان دندانپزشکی اصفهان به صورت داوطلبانه به شهرستان  ریگان از توابع استان کرمان سفر کرده تا به مدت چهار روز خدمات دندانپرشکی را به شهروندان این مناطق ارایه دهند.

کد خبر 359506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.