سپاهان، از این پس پرقدرت‌ ظاهر می‌شود

سرمربی تیم رول‌بال بانوان سپاهان گفت: تا الان بیشتر برای کسب تجربه بازی کردیم اما چون بازیکنانمان باتجربه‌تر شده‌اند در مرحله سوم قطعا عملکرد و نتایج بهتری را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیگ برتر رول‌بال بانوان امسال برای نخستین بار در حال برگزاری است تا ورزشکاران تجارب جدید کسب کنند و در مسابقاتی که به صورت رفت و برگشتی در سه مرحله انجام می‌گیرد توانمندی‌هایشان را بیازمایند. شهریور ماه سال جاری دور رفت رقابت‌ها در قزوین برگزار شد و روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته - یکم و دوم آذر ماه- دور برگشت آن به میزبانی تاکستان از شهرستان‌های استان قزوین انجام شد تا ۱۰ تیم حاضر رقابتی دیگر را تجربه کنند.

تیم رول بال بانوان سپاهان تنها نماینده استان اصفهان با انجام سه مسابقه در مرحله دوم و صعودی پنج پله‌ای خوب عمل کرد و توانست نتایج بهتری را نسبت به دور نخست به دست آورد و خودش را از انتهای جدول بالا بکشد، این تیم که در مسابقات دور رفت موفق نبوده اکنون رده پنجم جدول را در اختیار دارد و به نتایج بهتر در ادامه امیدوار است.

الهه مرتضایی سرمربی تیم رول بال بانوان سپاهان در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: در تعطیلات نیم‌فصل از نظر بدنسازی و فنی تمرینات خوبی داشتیم و سعی کردیم نقاط ضعف و اشکالات دور قبل را برطرف کنیم تا با آمادگی بیشتری وارد مسابقات دور برگشت شویم. بازیکنان با هم هماهنگ‌تر شده‌اند و بهتر از دور رفت بازی‌های این مرحله را انجام دادند.

وی افزود: بیشترین ضعفمان در دور رفت روی دفاع بوده که تلاش کردیم از این نظر با بچه‌ها کار کنیم و به لحاظ دفاعی در مسابقات بهتر عمل کنند که تمرینات نتیجه داد و در این سه مسابقه مشکلی از این بابت نداشتیم.

سرمربی تیم رول‌بال بانوان سپاهان تصریح کرد: دو بازیکن جدید در پست حمله به ما اضافه شده‌اند که در کل با تقویت تیم و آمدن این رول‌بالیست‌ها از نظر بدنسازی و تاکتیکی شرایط بهتری داریم.

مرتضایی ادامه داد: همه بازیکنانی که در دور قبل مصدوم شده بودند برای این مسابقات ما را همراهی کردند و بهبودی کاملشان را به دست آورده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه - یک آذر ماه- بازی نخست را با تیم باشگاه پارت اسکیت بیرجند انجام دادیم که با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کردیم، اما من از عملکرد بچه‌ها راضی بودم چون واقعا این دوره خیلی قوی کار کردند.

سرمربی تیم رول‌بال بانوان سپاهان اضافه کرد: در بازی دوممان مقابل آکادمی اسکیت پارمیس تهران، بچه ها همه تلاششان را کردند و پنج بر دو این تیم را شکست دادند؛ در مسابقه اول دروازه‌بانمان از ناحیه دست دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد و با همان وضع بازی را ادامه داد که اگر این اتفاق پیش نمی‌آمد ما می‌توانستیم در آن مسابقه هم نتیجه بهتری بگیریم و یا حتی بازی را ببریم.

مرتضایی تاکید کرد: روز جمعه - ۲ آذر ماه- برابر هیئت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد که حداقل ۶ بازیکن ملی‌پوش دارد با نتیجه یک بر یک مساوی کردیم. در نیمه اول یک گل زدیم و در دقایق آخر نیمه دوم گل مساوی را دریافت کردیم، تعدادی از بازیکنانمان هم مصدوم شدند اما در کل بچه‌ها واقعا خوب بازی کردند و من خیلی راضی بودم. بعضی از این بازیکنان نخستین بار بود که در زمین بازی می‌کردند، خیلی با انگیزه ظاهر شدند و این موضوع برای من خوشحال کننده است.

وی  خاطر نشان کرد: نسبت به مرحله اول خیلی پیشرفت کرده‌ایم، از نظر دفاع و حمله عالی بودیم به طوری که مربیان تیم‌های دیگر هم همین نظر را در مورد تیم ما داشتند. از ابتدا برای مقام و سکو لیگ برتر را شروع کردیم اما به دلیل اینکه بعضی از بازیکنانمان اولین حضورشان بود و قبلا هندبال و بسکتبال بازی می‌کردند تجربه کافی نداشتند در این رقابت‌ها تجربی عمل کردند. بازیکنانم بیشتر برای کسب تجربه مسابقه دادند اما در حال حاضر باتجربه‌تر شده‌اند و قطعا سپاهان در مرحله بعد پرقدرت‌ ظاهر می‌شود و بهتر هم نتیجه می‌گیریم.

کد خبر 359504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.