برد دراماتیک فولاد/شکست سپیدرود در دوئل شش امتیازی

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با انجام چهار دیدار در شهرهای مختلف مهم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، روز گذشته چهار دیدار برگزار شد که در ادامه مروری بر آن ها خواهیم داشت.

سپید رود رشت صفر - نفت مسجد سلیمان یک

در رشت، تیم‌های پایین جدولیِ سپیدرود و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم مهمان کار بزرگی کرد و با گل اکبر آفاقی در دقیقه ۳۳ به پیروزی یک بر صفر دست یافت تا به لطف ۳ امتیاز این دیدار از منطقه خطر فرار کند و بالاتر از سپیدرود در رده چهاردهم بایستد.

ماشین سازی تبریز یک - سپاهان یک

اما در تبریز سپاهان رده دومی برابر ماشین سازی به تساوی یک بر یک رسید. در این دیدار ابتدا خرم الحسینی در دقیقه ۳۷ تیم میزبان را پیش انداخت اما گل ولادیمیر کومان در دقیقه ۸۷ بازی را به تساوی کشاند. با این وجود سپاهان دو امتیاز حساس این دیدار را از دست داد ولی شاگردان قلعه نویی با این تساوی موقتاً به صدر جدول صعود کردند و تنها در صورت شکست پدیده در بازی یکشنبه برابر سایپا صدرنشین خواهند ماند.

پیکان دو - فولاد سه

در زیباترین بازی روز نخست هفته سیزدهم پیکان و فولاد در ورزشگاه قوامین تهران به مصاف هم رفتند. در این دیدار ابتدا فولاد با گل بیت سعید در دقیقه ۲۵ پیش افتاد اما پیکان که نمی‌خواست برای چهارمین هفته متوالی بازنده باشد در دقایق ۸۵ و ۸۷ دو بار توسط عیسی آل کثیر به گل رسید و در آستانه یک پیروزی دلچسب قرار گرفت. اما این پایان کار نبود و فولاد با کامبکی دراماتیک در دقایق ۸۹ و ۹۰ به ترتیب توسط سینا مریدی و لوسیانو پریرا به گل رسید تا با نتیجه سه بر ۲ پیروز شود.

صنعت نفت آبادان یک - نساجی مازندران یک

در آخرین دیدار در آبادان، در حالی که نساجی تا آخرین ثانیه‌های وقت‌های اضافه با گل دقیقه ۶۴ امید سینگ از صنعت نفت پیش بود، اما گل دقیقه ۹۳ میلاد جهانی بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم با کسب یک امتیاز زمین را ترک کنند.

کد خبر 359463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.