تیم‌ اصفهان برسکوی نخست مسابقات گروه«ب» کشتی فرنگی قهرمانی کشور ایستاد

رییس هیئت کشتی شهرستان لنجان گفت:در پایان مسابقات مرحله گروهی، تیم‌های خراسان رضوی و اصفهان با صدرنشینی در گروه‌های اول و دوم به دیدار پایانی این رقابت‌ها راه پیدا کردند و تیم اصفهان با شکست این تیم توانست عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

حسین طوقانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان اظهار کرد: روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور در گروه «ب» با گرامیداشت یاد شهید اسماعیل سلیمیان، از صبح امروز در سالن جهان پهلوان تختی زرین‌شهر آغاز شد و کشتی‌گیران بر روی تشک روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.

وی افزود: در گروه «ب» مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور ۱۵۰ کشتی‌گیر در قالب ۱۰ تیم از استان‌های اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی، قزوین، کرمانشاه گیلان، مرکزی و هرمزگان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رییس هیئت کشتی شهرستان لنجان با بیان اینکه تیم کرمانشاه مقام سوم گروه «ب» مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد، تصریح کرد: در پایان مرحله مسابقات گروهی تیم‌های خراسان رضوی و اصفهان با صدرنشینی در گروه‌های اول و دوم به دیدار پایانی این رقابت‌ها راه پیدا کردند و تیم اصفهان با شکست تیم خراسان رضوی توانست عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه این مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و کشتی گیران کشتی‌های سنگینی را گرفتند، ادامه داد: باید توجه داشت نفرات اول تا سوم هر وزن به آخرین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت خواهند شد و با درخشش عباس مهدی زاده و کسب مدال طلای وزن ۸۲ کیلوگرم این دوره از مسابقات بار دیگر قدرت این کشتی‌گیر لنجانی به رخ رقیبان کشیده شد.

کد خبر 359454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.